news-background
news-background

توضیحات گیج‌کننده «تام هاردی» برای مرتبط کردن Venom با «دنیای سینمایی مارول»

پس از «اندی سرکیس» حالا «تام هاردی» از دنیای سینمایی «ونوم» بگوید. سرکیس کارگردان فیلم «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» (Venom: Let There Be Carnage) سونی با بازی «تام هاردی» است که اخیراً درجه‌بندی سنی ۱۳ سال (PG-13) دریافت کرد. این فیلم دنباله‌ای است برای «ونوم» سال ۲۰۱۸ که در سراسر دنیا پرفروش شد اما منتقدین از آن استقبال گرمی به عمل نیاوردند.

دنباله «ونوم» نزدیک به ۹۵ دقیقه و یکی از کوتاه‌ترین عناوین سینمایی لایو-اکشن مارول خواهد بود. هاردی به‌تازگی در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» کانادا کوشیده ارتباط «ونوم» با «دنیای سینمایی مارول» (MCU) را توضیح دهد اما در عوض هواداران را گیج کرده است.

هاردی می‌گوید: «یک دنیای ونوم (Venom-Verse) وجود دارد، یک دنیای مرد-عنکبوتی (Spider-Verse)، و دنیاهای موازی، داستان‌های خرد و کلان زیادی برای کشف هم در آینده و هم همزمان وجود دارند. به نظر من با برنامه‌ریزی درست و افراد درست، بازخورد مخاطب، و درک اینکه مهم گرفتن تصمیمات درست در زمان درست است... حتی با دوراندیشی اینکه شرایط چگونه خواهد شد یا اینکه می‌خواهند چگونه باشد، ترکیبی است از همه این‌ها در تلفیق با آنچه خواهد بود.»

این جمله آخر هاردی بود هواداران مارول را بیشتر سرگشته کرد و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی وادار به گمانه‌زنی در مورد معنای آن و تلاش برای کشف رمز و رازش کرد. سرکیس در مصاحبه با «آی‌جی‌ان» در مورد رویارویی «ونوم» با «مرد عنکبوتی» گفته بود: «نظر شخصی من این است که این اتفاق نخواهد افتاد. البته شوخی می‌کنم. البته که اتفاق خواهد افتاد.» سرکیس اضافه کرده بود که مارول و سونی برای به تصویر کشیدن این تقابل نباید عجله کنند.

اظهارات هاردی و سرکیس نشان می‌دهد که فیلم‌های «ونوم» بیشتری با یا بدون «مرد-عنکبوتی» ساخته خواهد شد. سونی همچنان امتیاز تولید فیلم بر اساس شخصیت‌های دنیای «مرد عنکبوتی» را در اختیار دارد و دنیاهای موازی فیلم «راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) ممکن است آن را از خط زمانی «دنیای سینمایی مارول» خارج کند و به «دنیای عنکبوتی سونی» یا هرچه اسمش را گذاشته‌اند هدایت کند.

سونی در تریلر فیلم «موربیوس» (Morbius) با بازی «جرد لتو» در نقش یکی از شخصیت‌های دنیای «مرد عنکبوتی»، نماهایی از شخصیت «والچر» با بازی «مایکل کیتون» را نشان داد. این تریلر ژانویه ۲۰۲۰ منتشر شد اما پاندمی اکران فیلم را به ژانویه ۲۰۲۲ موکول کرده است.

«ونوم: بگذار کشتار به پا شود» ۱ اکتبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید