news-background
news-background

توصیه «دنیل کرگ» به بازیگر بعدی نقش «جیمز باند»

چند روز پس از آنکه اعلام شد «وقتی برای مردن نیست» (دانلود فیلم No Time To Die با لینک مستقیم) از چندگانه‌ی «جیمز باند» با تأخیر مواجه خواهد شد و به جای نوامبر امسال در بهار سال ۲۰۲۱ روی پرده می‌رود، «دنیل کرگ» در شوی «جیمی فالن» حاضر شد تا نظرش را در این خصوص بگوید. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کرگ در مورد تأخیر فیلم به دلیل مشکلات ناشی از ویروس کرونا می‌گوید: «ما می‌خواهیم این فیلم را همزمان در سراسر دنیا عرضه کنیم اما حالا زمان مناسبی برای این کار نیست. بنابراین امیدواریم که ۲ آوریل تاریخ مورد نظر ما باشد.»

قسمت بیست و پنجم چندگانه‌ی جاسوسی باند توسط «کری فوکوناگا» کارگردانی شده. این فیلم قرار بود ۱۲ نوامبر در بریتانیا و ۲۰ نوامبر در آمریکا اکران شود اما سپس اعلام شد که «وقتی برای مردن نیست» تا ۲ آوریل ۲۰۲۱ روی پرده نمی‌رود. کرگ در این فیلم برای آخرین بار نقش «مأمور ۰۰۷» را بازی می‌کند. با این حال می‌گوید از اینکه توانسته یک مرتبه‌ی دیگر در این نقش ظاهر شود بسیار خوشحال است: «بسیار خوشحالم که بازگشتم و آخرین فیلم را بازی کردم. داستان کامل به نظر نمی‌رسید و من به یک استراحت احتیاج داشتم. وقتی که استراحت کردم و بحث‌ها در مورد داستان و کارهایی که می‌توانستم انجام دهم شروع شد، گفتم: «من هستم.»»

کرگ سپس در مورد لحظه‌ای که نقش «جیمز باند» را به دست آورده می‌گوید در آن زمان با «نیکل کیدمن» در بالتیمور بوده و قول داده که این راز را فاش نکند. او می‌گوید: «نمی‌توانستم به کسی چیزی بگویم» و بعد توضیح می‌دهد که خودش به تنهایی جشن گرفته: «در یک سوپرمارکت بودم.. برای خودم یک بطری وودکا و یک لیوان خریدم.»

کرگ می‌گوید وقتی در یکی از بارهای بالتیمور بوده بارتندر از و می‌پرسد که چرا لبخند می‌زند. او می‌گوید: «باید احمقانه به نظر می‌رسیده‌ام.» کرگ اعتراف می‌کند که این راز را به مادرش گفته است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«بیلی آیلیش» ترانه‌ی تیتراژ آغازین «وقتی برای مردن نیست» را خوانده است. کرگ فاش می‌کند که ترانه‌های محبوب او در چندگانه‌ی باند «اسکای‌فال» (Skyfall) با خوانندگی «ادل»، «چشم طلایی» (Goldeneye) و «هیچ‌کس بهتر از این نمی‌تواند» (Nobody Does It Better) اثر «کارلی سیمون» برای فیلم «جاسوسی که عاشق من بود» (The Spy Who Loved Me) بوده‌اند.

کرگ در پایان در مورد اینکه چه توصیه‌ای به بازیگر بعدی نقش باند دارد تنها می‌گوید: «گند نزن. اثر زیبا و شگفت‌انگیزی است. نمی‌دانم چه چیز دیگری باید بگویم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید