news-background
news-background

نزاع توئیتری «ران پرلمن» با سناتور آمریکایی

خشمگین ساختن «هل‌بوی» ایده‌ی چندان جالبی نیست.

«ران پرلمن» با اهداف خیرخوانه مایل است «تد کروز» را کتک بزند. ستاره‌ی فیلم‌های «هل‌بوی» (دانلود فیلم Hellboy با لینک مستقیم) سناتور آمریکایی را به چالش مبارزه دعوت کرده تا در صورت توافق کروز، ۵۰ هزار دلار به جنبش «جان سیاه‌پوستان مهم است» اهدا شود. این چالش حاصل نزاعی در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر بود که میان پرلمن و «مت گیتس» وکیل و سیاستمدار آمریکایی و یکی از حامیان متعصب «دونالد ترامپ» در آخر هفته‌ی گذشته شکل گرفت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

گیتس از لغو سیاستی انتقاد می‌کرد که ورزشکاران تیم‌های فوتبال ایالات متحده را مستلزم ایستادن هنگام خواندن سرود ملی این کشور می‌کرد. پرلمن ضمن ارجاع به حساب‌های کاربری گیتس و ترامپ می‌نویسد: «تیم فوتبال ایالات متحده تماس گرفت و بله درست حدس زدید... گفت کوچک‌ترین اهمیتی به نظر شما دو احمق نمی‌دهد.» گیتس سپس در پاسخ به این توئیت، پرلمن را یک مبارز تبعیض نژادی می‌خواند که «هیچ مشکلی با بازی در نقش رهبر سفیدپوست‌ برترپندار یک دار و دسته‌ی موتورسیکلت‌سوار نداشت.» این سیاستمدار به سریال «فرزندان آنارشی» (دانلود سریال Sons of Anarchy با لینک مستقیم) ارجاع می‌دهد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«تد کروز» وقتی وارد این نزاع می‌شود که پرلمن به گیتس می‌گوید او «دومین سیاست‌مدار زشت» پس از «جیم جوردن» نماینده‌ی اوهایو است. کروز خطاب به پرلمن می‌نویسد: «گوش‌ کن هل‌بوی. تو وقتی در هالیوود گریم شده باشی و بدل‌کار داشته باشی زرنگی. اما ۱۰ هزار دلار شرط می‌بندم – برای اهدا به سازمان‌های خیریه‌ی غیرانتفاعی – که نمی‌توانی پنج دقیقه در رینگ کشتی مقابل «جیم جوردن» دوام بیاوری بدون اینکه کتک نخوری. پایه هستی؟ یا تبلیغات‌چی‌ات می‌گوید بیش از حد خطرناک است؟»

پرلمن جواب می‌دهد: «صبر کنید ببینم، این همان «تد کروز» است؟ همان کسی که اجازه داد دانی کوچولو به همسرش بگوید سگ و به پدرش بگوید آدمکش و حالا کفشش را می‌بوسد؟ می‌توانم امضای شما را داشته باشم؟» او اضافه می‌کند: «ببین چه می‌گویم تدی کوچولو، از آنجا که صحبت از جیم جوردن و کشتی دردسرساز است، بهتر نیست بگوییم گور پدرش و خودمان مبارزه کنیم؟ من ۵۰ هزار دلار به جنبش «جان سیاه‌پوستان مهم است» اهدا می‌کنم...»

کروز در واکنش به چالش پرلمن می‌نویسد: «فهمیدم پول‌داری. اما ظاهراً روحیه‌ات لطیف است. به نظر می‌رسد که می‌ترسی با جوردن که همچنان به او بی‌احترامی می‌کنی مبارزه کنی.»

پرلمن به تازگی در فیلم اکشن «شبدر» (Clover) بازی کرده و در «کوچه‌ی کابوس» (دانلود فیلم Nightmare Alley با لینک مستقیم) با «گی‌یرمو دل تورو» دوباره همکاری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید