news-background
news-background

تهیه‌کننده Transformers: دنباله The Last Knight در دست ساخت است

در سال ۲۰۱۸ سری فیلم «تبدیل شوندگان» (Transformers) اولین نسخه فرعی خود را که «بامبلبی» (Bumblebee) نام داشت، دریافت نمود. این اثر در دهه ۸۰ میلادی جریان داشته و شخصیت‎های این سری فیلم را مانند انیمیشن‎های کارتونی آن دوران به تصویر کشیده بود. با این حال، آخرین نسخه اصلی از این سری فیلم در سال ۲۰۱۷ منتشر گشته و «آخرین شوالیه» (The Last Knight) نام داشت. این اثر متاسفانه در باکس آفیس چندان موفق عمل نکرد. با این وجود، تهیه کننده این اثر آقای «لورنزو دی بوناونتورا» تایید کرد که شرکت پارامونت در حال کار بر روی برنامه‎هایی جهت ساخت ادامه برای هر دو فیلم مذکور است. وی همچنین اعلام نمود که در هر دوی این فیلم‎ها، رئیس گروه «آتوبات‎ها» یعنی «آپتیموس پرایم» حضور خواهد داشت.

بوناونتورا می‌گوید: «ما هم اکنون در حال کار بر روی دو پروژه هستیم و فیلم‎نامه‎های‎شان در مرحله توسعه قرار داد. یکی از این پروژه‎ها، آخرین نسخه از سری اصلی فیلم تبدیل شوندگان بوده و ادامه‎ای بر آخرین شوالیه است در حالی که دیگری ادامه‎ای بر فیلم بامبلبی خواهد بود. ما در مورد فیلم‎هایی فکر می‎کنیم که بامبلبی و آپیتموس پرایم رفیق هستند اما وقتی به پروتاگونیست‎های یک فیلم تبدیل می‎شوند... درگیر شدن انسان‎ها مخصوصاً با توجه به تفاوتی که در اندازه ربات‎ها و انسان‎ها است... نگران کننده خواهد بود.»

داستان فیلم بامبلبی در سال ۱۹۸۷ و ۲۰ سال پس از جریانات اولین فیلم از سری تبدیل شوندگان جریان دارد. «هیلی استین فیلد» در این فیلم نقش «چارلی واتسون» را ایفا می‎کند؛ دختری نوجوان که فولکس واگن زرد رنگی که پیدا کرده در اصل رباتی فضایی و عظیم الجثه است. صداگذاری بامبلبی نیز توسط «دیلن او براین» انجام گرفته است. این فیلم توسط «تراویس نایت» کارگردانی شده و بازیگرانی چون «جان سینا»، «پاملا ادلان»، «استفن شنایدر»، «جورج لندبورگ جونیور»، «جیسون دراکر»، «کِنِث کوی»، «ریکاردو هویوس»، «اَبی کویین» و «گریس دزینی» در آن حضور دارند.

تا کنون ۵ نسخه از از سری اصلی فیلم‎های تبدیل شوندگان توسط «مایکل بی» کارگردانی شده است. او ادعا نمود که فیلم آخرین شوالیه، آخرین اثرث خواهد بود که او در این سری فیلم کارگردانی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که شرکت پارامونت قصد دارد دوباره از مایکل بی استفاده کند یا به دنبال کارگردان جدیدی جهت جایگزین کردن او می‎گردد.

به نظر می‎رسد شرکت پارامونت قصد دارد سری فیلم تبدیل شوندگان را به فرنچایزی گسترده تبدیل کند. شایعاتی در مورد فیلمی به نام «تبدیل شوندگان یک» به گوش می‎رسند که بر اساس آنان، این فیلم گذشته آتوبات‎ها و «دیسپتیکان‎ها» را روایت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۴۴

پرونده transformers رو باید بعد از فیلم سوم می بستند

نمایش اسپویل