news-background
news-background

تهیه‌کننده Suicide Squad: قسمت بعدی ادامه فیلم اول نیست بلکه بازسازی آن است

«پیتر سفرن» تهیه‌کننده فیلم «جوخه انتحار» (The Suicide Squad)، درباره فیلم «جوخه انتحار ۲» به کارگردانی «جیمز گان» گفته است که این فیلم تنها بازسازی دوباره‌ای از فیلم اول به کارگردانی «دیوید آیر» است. فیلم «جوخه انتحار» «آیر» اولین فیلم دنیای سینمایی دی سی بود که بر روی شخصیت‌های کمتر شناخته شده تمرکز می‌کرد. این فیلم با اینکه خیلی از نظر منتقدان فیلم موفقی نبود در باکس آفیس جهانی موفقیت زیادی داشت و فروشی برابر با ۷۴۷ میلیون دلار داشت. بودجه ساخت این فیلم ۱۷۵ میلیون دلار بود.

زمانی که «آیر» نظرات منتقدان را نسبت به فیلم دید از حضور در پروژه «جوخه انتحار ۲» انصراف داد و کمپانی دی سی پس از ایجاد برخی تغییرات دیگر در تیم سازندگی، این فیلم را به «جیمز گان» سپردند. به گفته کمپانی دی‌سی نسخه «جیمز گان» به نوعی دیدی جدید به این فیلم است و به جای «جوخه انتحار ۲» اکنون به طور رسمی این پروژه «جوخه انتحار» نامیده می‌شود. «سفرن» در مصاحبه‌ای در این باره اذعان داشت:

«اول از همه، ما این فیلم را «جوخه انتحار ۲» نمی‌دانیم چون یک بازسازی کاملاً جدید است و در عوض نام آن «جوخه انتحار» است و من معتقدم که طرفداران باید بسیار هیجان‌زده باشند. این فیلم قرار است تمام انتظارات شما را از فیلمی به کارگردانی و نویسندگی «جیمز گان» برطرف کند، من می‌دانم که این حرف انتظارات شما را حتی بالاتر خواهد برد اما مطمئن هستم که این فیلم توانایی و پتانسیل زیادی دارد.»

در فیلم «جوخه انتحار» جدید شخصیت «ددشات» (Deadshot) حضور خواهد داشت با این تفاوت که به جای «ویل اسمیت» «ادریس آلبا» این نقش را بر عهده خواهد داشت. «مارگو رابی» نیز دوباره در نقش «هارلی کویین» (Harley Quinn) بازی خواهد کرد. «رابی» این نقش را به تازگی در فیلم «پرندگان شکاری و رهایی فانتزی یک هارلی کویین» (Birds of Prey And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn) نیز بر عهده داشته است، این فیلم در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. غیر از این دو شخصیت، دیگر شخصیت‌های حاضر در فیلم مشخص نیستند و احتمال زیادی وجود دارد که با فیلم «آیر» متفاوت باشند بنابراین به نظر منطقی می‌آید که این فیلم بیشتر یک بازسازی است.

برخی از طرفداران اعتقاد دارند که «گان» تصمیم دارد بسیاری از شخصیت‌ها را بکشد و به همین دلیل به دنبال تغییر آن‌ها است. در فیلم «آیر» تنها «ال دیابلو» (El Diablo) و «اسلیپ‌نات» (Slipknot) جان خود را از دست دادند در حالی که نام فیلم «جوخه انتحار» بود و داستان آن درباره تیمی از شخصیت‌های منفی بود که در مأموریتی شرکت می‌کنند که به قیمت جانشان تمام می‌شود.

فیلم «جوخه انتحار» جدید در تاریخ ششم اوت سال ۲۰۲۱ به روی پرده سینما خواهد رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ۲۱:۳۳

خخخخ...چقدر باحال شد... ویل اسمیت که رفت...کل دلخوشی به داستان بود که حالا قراره بازسازی باشه... حالا فکر کن به جای سه تاشون، ووندر وومن و مرد ماسک دار و فلش بزارن... عالی میشه. کارگردانیشم بدن به انجلا جولی... موسیقیشم نسازن... موسیقی فیلمش گلچینی از آهنگای دوره 1970 تا 1980 باشه.... بعدم میاد میگه پتانسیلش بالاست... ول کن بابا...

نمایش اسپویل