news-background
news-background

تهیه‌کننده Succession: سریال با فصل چهارم یا پنجم به پایان می‌رسد

 

«جورجیا پریچت» نویسنده و تهیه‌کننده «وراثت» می‌گوید پایان سریال نزدیک است.

 

بیش از یک سال از پخش فصل دوم سریال برنده امی «وراثت» (Succession) شبکه اچ‌بی‌او می‌گذرد، در حالی که تولید فصل سوم از چند هفته قبل آغاز شده. «جورجیا پریچت» نویسنده و تهیه‌کننده این سریال به تازگی در مصاحبه با «تایمز» گفته است که ممکن است تنها چند اپیزود دیگر تا پایان سریال باقی مانده باشد. او که کتاب خاطراتش «شلختگی من کمی زندگی است» (My Mess Is a Bit of a Life) را منتشر کرده فاش می‌کند که «جسی آرمسترانگ» خالق سریال تنها برای یک فصل دیگر بازخواهد گشت.

پریچت می‌گوید: «فکر می‌کنم حداکثر پنج فصل ساخته شود، اما احتمال تولید چهار فصل بیشتر است. ما روزهای پایانی فیلمبرداری فصل سوم را سپری می‌کنیم و جسی در این مقطع می‌گوید تنها یک فصل دیگر می‌خواهد. اما این اتفاق همیشه روی می‌دهد. پایان خوبی را متصور هستیم.»

پریچت پس از همکاری با آرمسترانگ در سریال کمدی «ویپ» (Veep) «آرماندو ایانوچی» به «وراثت» اضافه شد. این نویسنده به لطف تهیه‌کنندگی در «ویپ» سه نامزدی امی را کسب کرد و با چهارمین نامزدی‌اش برای «وراثت» برنده این جایزه شد. این سریال سال گذشته برنده امی بهترین سریال درام شد.

در گزارش «تایمز» آمده است: «جسی آرمسترانگ قسمت اول «وراثت» را به تنهایی نوشته است. پس از آن، پریچت و دیگر نویسندگان برای اضافه کردن جزئیات به داستان به سریال ملحق شدند، و در مورد همه اپیزودها و همه صحنه‌ها مشورت کردند. بنابراین مهم نبود که نویسنده اپیزود کیست، تمامی نویسندگان متن دیگری را ویرایش می‌کردند. حتی در حین فیلمبرداری نویسندگان پیشنهاد جملات دیگری را به بازیگران می‌دادند.»

تاریخ پخش فصل سوم «وراثت» در حال حاضر نامشخص است، اما نقش‌آفرینی «آدرین برودی»، «الکساندر اسکاشگورد»، «سنا لاتان»، «لیندا ایمند» و «جیهی» ستاره موسیقی کره به تأیید رسیده.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید