news-background
news-background

تنها ۳۶ درصد از بینندگان Zack Snyder’s Justice League فیلم را تا پایان دیده‌اند

«لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) پس از مدت‌ها انتظار و تلاش برای احیا دو هفته قبل از HBO Max به شکل یک فیلم چهار ساعته پخش شد. از آن زمان تاکنون وارنرمیدیا و شبکه آمار رسمی بینندگان را اعلام نکرده‌اند و احتمالاً مانند دیگر شبکه‌های استریم ویدیو این کار را نخواهند کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این انتقاد به شبکه‌ها وارد شده که آن‌ها تنها در صورتی آمار بینندگان را گزارش می‌کنند که عناوین پربیننده شوند. با این همه، «سامبا تی‌وی» یکی از کمپانی‌های ثالثی است که در حوزه‌ی شبکه‌های استریم ویدیو تحقیق می‌کند و به‌تازگی آمار تازه‌ای از بینندگان «لیگ عدالت زک اسنایدر» ارائه کرده است. هرچند این آمار رسمی نیستند و از سوی وارنرمیدیا منتشر نشده‌اند، اما نزدیک‌ترین داده است آمار بینندگان واقعی.

«سامبا تی‌وی» می‌گوید «لیگ عدالت زک اسنایدر» در اولین هفته‌ی اول توسط ۲.۲ میلیون خانوار دیده شده است. اما در محاسبه‌ی خانوارهایی که فیلم را «دیده‌اند» دستگاه‌هایی لحاظ شده که دست کم ۵ دقیقه از «لیگ عدالت زک اسنایدر» را پخش کرده باشند. بر همین اساس «سامبا تی‌وی» گزارش داه بود که «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» به کارگردانی «پتی جنکینز» را ۳ میلیون خانوار در هفته‌ی اول دیده‌اند.

اما آمار جالب‌توجه‌تر «سامبا تی‌وی» به این پرسش پاسخ می‌دهد که چند نفر از بینندگان فیلم «لیگ عدالت زک اسنایدر» را تا پایان دیده‌اند؟ در این گزارش آمده است که تنها ۳۶ درصد از خانوارهای آمریکایی کات چهار ساعته‌ی اسنایدر برای «لیگ عدالت» را به صورت کامل در هفته‌ی اول به نظاره نشسته‌اند. یا به عبارت دیگر ۸۰۰ هزار خانوار تماشای فیلم را به پایان برده‌اند. «سامبا تی‌وی» می‌گوید به صورت میانگین مخاطبین آمریکایی ۱۷۱ دقیقه از این فیلم ۲۴۲ دقیقه‌ای را دیده‌اند.

با وجود چنین آماری، همچنان این پرسش بی‌پاسخ می‌ماند که آیا «لیگ عدالت زک اسنایدر» عنوان موفقی بوده یا نه؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید