news-background
news-background

تمجید «باراک اوباما» از سریال‌های The Boys و Watchmen

رئیس جمهور سابق آمریکا اسامی سریال‌هایی که در نگارش کتاب خاطرات جدیدش به او کمک رساندند را ذکر کرده است.

 

سریال‌های ابرقهرمانی «پسران» (The Boys) آمازون و «نگهبانان» (Watchmen) اچ‌بی‌او تحسین منتقدین را در پی داشتند، اما به تازگی «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا نیز به ستایش از آن‌ها پرداخته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اوباما در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» از چند سریال محبوبش نام می‌برد. او که در ماه نوامبر کتاب خاطرات جدیدش «ارض موعود» (A Promised Land) را منتشر کرده، می‌گوید چند سریال جدید در حین نگارش کتاب خستگی را از تن او بیرون کرده‌اند.

اوباما می‌گوید: ««بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul)، به علت شخصیت‌های فوق‌العاده‌اش و بررسی جنبه‌های تلخ رؤیای آمریکایی. «جای خوب» (The Good Place) که ترکیبی دلنشین و زیرکانه از یک کمدی ساده‌لوحانه و پرسش‌های فلسفی مهم است. و «نگهبانان» و «پسران»، به دلیل ایجاد تغییرات اساسی در ژانر ابرقهرمانی برای پرداختن به مشکلات نژادی، کاپیتالیسم، و تأثیرات مخرب رسانه‌های گروهی و سطله‌ی سرمایه‌داری. و البته مسابقات حذفی ان‌بی‌ای – به دلیل اینکه بسکتبال است.»

اظهارات اوباما «اریک کریپکی» خالق سریال «پسران» را به وجد آورد و او را به واکنش وادار کرد. «آنتونی استار» بازیگر نقش «هوم‌لندر» در همین مجموعه نیز به همان اندازه هیجان‌زده شد. «لز آلونسو» نیز نوشت: «هیچ‌وقت نمی‌توان حدس زد که چه کسی سریال شما را می‌بیند و الهام‌بخش چه کسی است.» دیگر بازیگران این سریال از جمله «ارین موریارتی»، «جسی آشر» و «آیا کش» نیز به این مصاحبه واکنش نشان دادند.

سریال «پسران» به سبب نقد صریح فرهنگ عامه، سرمایه‌داری، و سیاست‌های آمریکا و مسائل دیگر تحسین شده است. فصل دوم این سریال به برترپنداری نژاد سفید، و دیگر اشکال نژادپرستی پرداخت.

اوباما در سال ۲۰۱۹ «نگهبانان» را یکی از بهترین سریال‌های سال نامیده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید