news-background
news-background

تمایل «کلینت ایستوود» 86 ساله برای بازگشت به دنیای بازیگری

 

اسطوره ی سینما، «کلینت ایستوود» بعد از نزدیک به ده سال دوری از دنیای بازیگری به دنبال تجربه ی مجدد آن است. این هنرمند کهنه کار سینما از اواخر دهه ی 50 میلادی کار خود را آغاز نمود و در سریال «Rawhide» محصول 1959 به عنوان یکی از شخصیت ها جلوی دوربین رفت. او در ادامه ی زندگی حرفه ای خود در سال 1964 با ایفای نقش در فیلم «A Fisful of Dollars» خود را به عنوان یک الگوی بازیگری در عرصه ی جهانی معرفی نمود و پس از آن در فیلم های بسیار موفق دیگری از جمله «برای چند دلار بیشتر» و «خوب، بد، زشت» به هنرنمایی پرداخت. دیری نپایید که توجه ی این بازیگر به سوی نویسندگی و کارگردانی آثار سینمایی جلب شد. او در سال 2004 برنده ی جایزه ی اسکار بهترین کارگردانی برای فیلم «کودک میلیون دلاری» شد. اتفاقی که پیش از آن در سال 1992 و برای فیلم «نابخشوده» نیز رخ داده بود.

پایگاه خبری «Variety» در جدیدترین مصاحبه ای که با این شخص به عمل آورده متوجه شده که این شخص به زودی برای حضور مجدد مقابل دوربین اقدام خواهد کرد.
من هرچندوقت یک بار دلم برای بازیگری تنگ می شود. من سال های بسیار زیادی را صرف بازیگری کردم. به زودی مجدداً سراغش خواهم رفت.

بازگشت ایستوود به دنیای بازیگری بدون شک یکی از رخدادهای مهم سینمای چند سال اخیر تلقی خواهد شد. او که نمادی از بازیگری طی 60 سال گذشته ی هالیوود به حساب می آید، با بازگشت خود می تواند به وضعیت نابسامان بازیگری این روزهای سینما سر و سامان دهد. 31 ماه می پیش رو، این شخص وارد 87 سالگی خود می شود ولی تمایل او برای بازگشت به سینما و انجام فعالیت های بیشتر مثال زدنی است. او در سال 2014 فیلم «American Sniper» را کارگردانی نمود و بعد از آن فیلم «Sully» را روانه ی سینما کرد. جدیدترین پروژه ی کارگردانی این شخص فیلمی به نام «The 15:17 to Paris» می باشد. فهرست شخصیت هایی که این شخص می توان به ایفای نقش آن ها بپردازد بسیار است اما بدون شک هواداران منتظر بازگشت او در یک فیلم وسترن هستند. برای شروع می توان روی زنده کردن یاد و خاطرات «هری کثیف» حساب کرد. کلینت ایستوود حدود 46 سال قبل این نقش را در فیلم «Dirty Harry» بازی نمود و از خود یک اثر جاودانه در تاریخ سینما به یادگار گذاشت.

نظر شما چیست؟ آیا منتظر بازگشت این شخص به دنیای بازیگری هستید؟

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید