news-background
news-background

تمایل «ژولی دلپی» به بازنشستگی باعث شده پیشنهاد بازی در قسمت چهارم فیلم‌های Before را رد کند

 

دلپی در مورد کناره‌گیری از بازیگری می‌گوید: «اغلب به این موضوع فکر می‌کنم.»

 

«ایتان هاک» سال گذشته در حین پاندمی فاش کرد که در مورد قسمت چهارم فیلم «پیش از» (Before) با «ریچارد لینکلیتر» نویسنده و کارگردان و «ژولی دلپی» نویسنده و بازیگر دیگر فیلم بحث کرده است. حالا ژولی در مصاحبه جدیدی با «تله‌راما» می‌گوید نزدیک به یک سال و نیم قبل پیشنهاد بازی در قسمت چهارم را رد کرده زیرا از صنعت فیلمسازی دلزده شده و به بازنشستگی تمایل پیدا کرده است.

دلپی می‌گوید: «اغلب در موردش فکر می‌کنم. یک سال و نیم قبل، با این فیلم فاصله زیادی نداشتم. برای تولید فیلم خودم [«زویی من» (My Zoe)] سختی‌های زیادی تحمل کردم و خسته شده بودم. به ریچارد لینکلیتر برای قسمت چهارم «پیش از» نه گفتم. فکر کردم که شاید بهتر است به تحصیل ادامه دهم. برای مثال می‌توانم پزشک خوبی شوم. سه علائم به من بدهید تا به شما بگویم از چه چیزی رنج می‌برید... اما خلاقیت را دوست دارم، بازگویی داستان؛ از من نیرومندتر است.»

دلپی بازنشسته نشده اما هنوز در تلاش است چند پروژه را به سرانجام برساند. یکی از این پروژه‌ها فیلمی به نام «نمایش درخشان شکوه»‌ (A Dazzling Display of Splendor) است که به گفته دلپی حتی بازیگر سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) برای تضمین موفقیتش کافی نیست.

دلپی می‌گوید: «فیلمنامه شگفت‌انگیزی دارم در مورد زندانیان هالیوود. یکی از بهترین کارهایی که نوشته‌ام. یک بازیگر شناخته‌شده و بااستعداد انگلیسی، امیلیا کلارک به پروژه ملحق شده. اما با این حال، هنوز در تقلا هستم. بی‌وقفه. فیلم‌های بسیاری در کشوهای خودم دارم که هرگز ساخته نخواهند شد و ای کاش دلیلش را می‌دانستید! خسته‌ام.»

هر سه قسمت فیلم‌های «پیش از» به فاصله نه سال از قسمت قبل منتشر شدند، به این معنا که قسمت چهارم بر این اساس باید در سال ۲۰۲۲ از راه برسد. هاک ماه گذشته گفته بود که چهارمین فیلم ممکن است خط زمانی کل چندگانه را خراب کند.

هاک به «ایندی‌وایر» گفته بود: «اگر سه فیلم اول نه سال با هم فاصله دارند، قسمت چهارم بهتر است از آن مسیر را دنبال نکند. لینکلیتر راه متفاوتی در پیش می‌گیرد، یا یک فیلم کوتاه که داستانش چهار سال پس از «نیمه‌شب» است، یا یک فیلم بلند که داستانش دو دهه در آینده است. در موردش فکر می‌کنیم. آن فیلم‌ها بهترین تجارب زندگی من بودند: «پیش از طلوع» (Before Sunrise)، «پیش از غروب» (Before Sunset) و «پیش از نیمه‌شب» (Before Midnight). بخشی از هستی من‌اند. بنابراین برای ایده بازدید از آن دنیا، باید یقین پیدا کنم که فیلمی به همان خوبی می‌سازیم.»

هاک در ادامه گفته بود: «آن فیلم‌ها جواب دادند چون هر سه ما هر بار دقیقاً یک فیلم را می‌ساختیم. وقتی دنباله‌ها را می‌سازند که فقط با هم باشند... مثل «برت رینولدز» که دنباله‌ها را می‌ساخت تا فقط با آن دوستانش باشد. می‌توانستند میلیون‌ها فیلم «گلوله توپ» (Cannonball) بسازند. می‌شد دید که از ساختنش لذت می‌برند. نمی‌دانم که مخاطبین هم لذت می‌بردند یا نه. ما از همکاری با یکدیگر و بودن در کنار یکدیگر لذت می‌بریم، اما باید اطمینان پیدا کنیم که حرفی هم برای گفتن داریم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۱۳

سه گانه بینظیر…

نمایش اسپویل