news-background
news-background

تمایل «چارلی هانام» به حضور در سریال «بازی تاج‌وتخت»

«چارلی هانام» بازیگر فیلم «شاه آرتور: افسانه‌ی شمشیر» فاش کرده که قبلاً پیشنهاد بازی در سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) را رد کرده است.

بازیگر 36 ساله «شهر گمشده‌ی زی» در مصاحبه با سان آنلاین، اعتراف کرده است که به شدت به بازی در سریال فانتزی شبکه‌ی HBO علاقه‌مند است و اینکه قبلاً پیشنهاد بازی در این سریال را به خاطر تداخل در برنامه‌ها نپذیرفته است. وی در این گفتگو اعلام کرده که «خیلی دوست دارم نقش کوتاهی در سریال بازی تاج‌وتخت داشته باشم، آن‌ها چندی پیش نقش کوتاهی به من پیشنهاد کردند اما من در آن زمان در حال فیلمبرداری پروژه‌ی دیگری بودم و نتوانستم انجامش دهم. شاید در آینده این اتفاق بیفتد، کسی چه می‌داند.»

ستاره‌ی سریال «Sons of Anarchy» در رابطه با تجربه‌ی همکاری با «گای ریچی» کارگردان فیلم شاه آرتور نیز می‌گوید: «تجربه‌ی بسیار باشکوهی برای من بود، چرا که گای موقع کار شدیداً احساساتی می‌شود اما به همان اندازه هم از انجام هرگونه مقدمه‌چینی و تدارک ناتوان است. من از روند پیشرفت کار به خصوص در اوایل فیلمبرداری نگران بودم، ولی او می‌گفت "نگران نباش درستش می‌کنیم. اگر من و تو یکدیگر را بخندانیم و خوش باشیم آن وقت فیلمی هم که می‌سازیم یک فیلم سرگرم کننده خواهد شد و مخاطب را کمی به خنده می‌اندازند".»

شبکه‌ی HBO در حال تدارک چهار سریال اسپین‌آف از «بازی تاج‌وتخت» است و علیرغم اینکه اطلاعات چندانی از این سریال‌ها در دست نیست اما امضای قرارداد هانام برای بازی در یکی از این پروژه‌ها اصلاً دور از ذهن نخواهد بود.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید