news-background
news-background

تمایل بازیگر سریال وایکینگ‌ها به بازی در نقش قناری سیاه

چندی پیش، قبل از آنکه اعلام شود بری لارسن (Brie Larson) قرار است شخصیت خیالی کارول دَنورز (Carol Danvers) را بازی کند، بسیاری از هنرپیشگان زن امیدوار بودند بتوانند این نقش را بدست آورند و برای بازی کردن ابراز علاقه کرده بودند. اما اکنون که دیگر بازیگر نقش کاپیتان مارول انتخاب شده، کاترین وینیک (Katheryn Winnick) یکی از همان بازیگران برای بازی در نقش ابرقهرمانی دیگری در دنیای دی‌سی علاقه نشان داده و درخواست کرده او را به این دنیا وارد کنند تا شخصیت قناری سیاه (Black Canary) را بازی کند.

اینکه اولین حضور قناری سیاه در کدام فیلم خواهد بود بر همگان پوشیده است، اما شاید بهترین پیش‌بینی فیلم (Birds of Prey) با شخصیت هارلی کوئین و بازی ماگو رابی باشد. دنیای سینمایی دی‌سی مرتباً در حال بزرگتر شدن است و طی چند سال آینده ما شاهد معرفی شخصیت‌های تازه‌ای خواهیم بود.

گرچه قناری سیاه در سریال Arrow شبکۀ CW ظاهر شده ولی قطعاً بازیگر دیگری برای این نقش برگزیده خواهد شد بنابراین کاترین وینیک که سابقۀ بازی در سریال اکشن و تاریخی وایکینگ‌های شبکۀ History را هم دارد، به نظر انتخاب خوبی می‌رسد. شخصیتی که گفته می شود در فیلم لیگ عدالت هم حضور کوتاهی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید