news-background
news-background

تقابل بتمن و سوپرمن : اینبار "Batmobile" رونمایی میشود

 

درکنار وجود ورژن های متفاوت از بتمن و داستان های کمیک او،همچنین تنوع عناوین زنده و سریال های داستانی ان؛همیشه نسخه های متفاوتی از بت موبیل  یا همان اتومبیل بتمن را دیده ایم. اکثرا ظاهری عجیب و غریب و البته مخصوص یک خفاش را داشته اند و اما اینبار نیز ورژن جدیدی از اتومبیل زره پوش بتمن را میبینیم.شاید بتوان اتومبیل بتمن را اولین وسیله ای نامید که به شکل های متفاوت و به صورت مکرر در داستان های کمیک از ان یاد شده است و با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم "Batman V Superman: Dawn of Justice" جای تعجبی نیست که با هدف تبلیغات هرچه بیشتر در جدیدترین تریلر این فیلم ،اخرین ورژن از خودرو بتمن رونمایی شد.

از زمانی که خودرو بتمن در تریلرهای فیلم جدید به نمایش درامد در هر تریلر جدید بر روی ان مانور زیادی داده شد؛به خصوص در صحنه ای که بتمن با خودرو تمام زرهی خود در اخرین تریلیر رسمی به سمت سوپر من هجوم می اورد.چیزی که در تصاویر به نظر میرسد این است که ظاهرا خودرو جدید برخلاف همیشه مجهز به یک صندلی پشتی نیز میباشد.

تریلر تبلیغاتی خارجی که در زیر لینک ان را برای شما قرار داده ایم اولین تریلر یا فیلمی است که از پشت و جلوی ماشین جدید بتمن نماهایی را به نمایش میگذارد.این تریلر تنها 10 ثانیه طول میکشد و طبق گفته از ماشین بتمن برای تبلیغات خود استفاده کرده است.

جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.

Batman vs. Superman- Úsvit spravodlivosti - v kinách od 24. marca - online spot - Batmobile

با معرفی و نمایش اخرین تریلر رسمی فیلم تقابل بتمن و سوپرمن ظاهرا چیز بیشتری از خودرو دستگیر ما نشود و البته ظاهرا تا زمان فیلم تریلر دیگری نخواهیم داشت ؛که شاید این خبری خوش برای برخی از طرفداران دو اتشه این عنوان باشد که از لو رفتن برخی از قسمت های داستان در تریلرهای قبلی بسیار ناراضی بودند.اما تا زمانی که بازار جهانی به نام اینترنت به راه است هنوز هم احتمال امدن تیزرهای تبلیغاتی کوتاه مانند تیزر بالایی زیاد است والبته ناراحتی بیشتر طرفداران نیز در پیش رو. 

مشاهده / دانلود اخرین تریلر رسمی فیلم تقابل بتمن و سوپرمن

فیلم "Batman V Superman: Dawn of Justice" در 25 مارس 2016 مصادف با 6 فروردین ماه سال 1395 اکران خواهد شد و همگان منتظر عنوانی اتشین و طوفانی در عید نوروز خواهیم بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید