news-background
news-background

تغییر سکانس اول فصل هفتم نسبت به کامیک "مردگان متحرک"

(هشدار شدید اسپویلر)

 اولین قسمت از فصل هفتم سریال "مردگان متحرک" 17 میلیون بیننده (آمار جزئی) داشته است و شخصیت محبوبی همچون گلن ری (استیون ین) یک مرگ بی سابقه در این سریال را تجربه کرد. این در حالی است که «رابرت» در کمیک مردگان متحرک در ابتدا مرگ گلن را جور دیگری به تصویر کشید و شخصیت گلن توسط اسلحه گرم نیگان کشته می شود و سپس نگان با لوسیل (چوب محبوب نگان) به اعضای بدنش ضربه می زند. اما بعد از مدتی کمی دوباره این قسمت از کمیک را تغییر داد و مانند آنچه که در سریال دیدید داستان را به شکل دیگری سرهم کرد. در آخرین قسمت از فصل 6 که دیدیم قرار بود نگان فقط یکی از اعضای گروه نیک را بکشد تا بتواند بر آنها سلطه داشته باشد ولی متاسفانه با لوسیل شخصیت محبوب دیگری به نام ابراهام (مایکل کادلیتز) را نیز کشت. اما نکته جالب اینجاست که داستان در فصل هفت مثله اینکه کاملا از کتاب اصلیش منحرف شده است و قرار نبود گلن به این زودی ها کشته شود و در این مورد کرکمن در نهایت تصمیم گرفت که کار گلن را در همین اوایل داستان یک سره کند.

کرکمن و تیم خلاق TWD در یک بیانیه گفتند:

    "آنچه که تماشاگران میخواهند فقط یک داستان جذاب است و اگر ما میخواستیم کاملا مانند کمیک این سریال پیش میرفتیم دیگر این عنوان مثله امروز طرفدار پیدا نمیکرد "

در پایان باید گفت که مرگ گلن آنچه که آمار رسیده است، کاملا خشن بود و نگان به طرز واقعا فجیعی جلوی همسرش مگی مغز او را از هم متلاشی کرد و آخرین جملات گلن نیز که به مگی میگفت واقعا سکانس های غمگینی را ایجاد کرد. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

walking-dead-glenn-maggie-love

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید