news-background
news-background

تغییر در برنامه‌های دیزنی و مارول: ‌Black Widow جای Eternals را گرفت؛ Mulan به اواخر ژوئیه موکول شد؛ Artemis Fowl به دیزنی+ رفت

استودیوی دیزنی جمعه شب اعلام کرد که تغییراتی در تقویم اکران فیلم‌های تابستانی خود پدید می‌آورد. فیلم «آرتمیس فاول» (دانلود فیلم Artemis Fowl با لینک مستقیم) که قرار بود در آخر هفته‌ی «روز یادبود» اکران شود، مستقیماً به دیزنی+ خواهد رفت و «کندی‌من» (Candyman) یونیورسال اکنون در تاریخ ۲۵ سپتامبر اکران می‌شود.

برخلاف شایعاتی که هفته‌ی گذشته در مورد پخش فیلم‌های «مولان» (دانلود فیلم Mulan با لینک مستقیم) و «بیوه‌ی سیاه» (دانلود فیلم Black Widow با لینک مستقیم) در دیزنی+ به جای اکران در سینما شنیده‌ می‌شد، دیزنی اعلام کرده است که «مولان» از ۲۴ ژوئیه (۳ مرداد ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌شود و به این ترتیب فیلم «گردش جنگلی» (Jungle Cruise) با بازی «دووین جانسون» و «امیلی بلانت» که قرار بود در این تاریخ اکران شود به ۳۰ ژوئیه سال ۲۰۲۱ موکول خواهد شد.

«بیوه‌ی سیاه» مارول جای «جاودانان» (The Eternals) را در تاریخ ۶ نوامبر (۱۵ آبان ماه ۱۳۹۹) می‌گیرد و «جاودانان» به ۱۲ فوریه سال ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۹) موکول می‌شود. به این ترتیب «شانگ چی و افسانه‌ی ده حلقه» که قرار بود در ۱۲ فوریه عرضه شود به ۷ می ستال ۲۰۲۱ موکول می‌شود و جای «دکتر استرنج ۲» (Doctor Strange 2) را می‌گیرد. «دکتر استرنج ۲» نیز به جای این تاریخ به ۵ نوامبر سال ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) فرستاده می‌شود و جای «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) را می‌گیرد. اما فیلم «عشق و آذرخش» به کارگردانی «تایکا وایتیتی» تا ۱۸ فوریه سال ۲۰۲۲ به تأخیر می‌افتد، تاریخی که برای یک فیلم بدون عنوان مارول در نظر گرفته شده بود. «پلنگ سیاه ۲» (Black Panther 2) همچنان در تاریخ ۸ می ۲۰۲۲ باقی می‌ماند و «کاپیتان مارول ۲» (Captain Marvel 2) اکنون به ۸ ژوئیه ۲۰۲۲  که دیزنی برای یک فیلم لایو-اکشن در نظر داشت موکول شده است.

اقدام شگفت‌آور دیگر دیزنی انتشار فیلم «آرتمیس فاول» به شبکه‌ی دیزنی+ بود. استودیوی یونیورسال نیز قرار است به شکلی مشابه «تور جهانی ترول‌ها» (Trolls World Tour) را همزمان با اکران در سینما به شبکه‌ی نمایش خانگی بفرستد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فیلم کمدی «گای آزاد» (Free Guy) استودیوهای قرن بیستم با بازی «رایان رینولدز» نیز از ۳ ژوئيه به ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹) موکول شده است. در ماه دسامبر  آینده، دیزنی و قرن بیستم فیلم‌های «داستان وست‌ ساید» (West Side Story) و «آخرین دوئل» (The Last Duel) به کارگردانی «ریدلی اسکات» را روی پرده دارد. این دو فیلم به ترتیب در تاریخ‌های قبلی ۱۸ و ۲۵ دسامبر اکران می‌شوند.

«گزارش فرانسوی» (French Dispatch) به کارگردانی «وس اندرسون» نیز توسط سرچ‌لایت به جای ۲۴ ژوئیه در ۱۶ اکتبر اکران می‌شود. قسمت پنجم «ایندیانا جونز» (Indiana Jones 5) لوکاس‌فیلم که باید با «جیمز منگولد» به توافق برسد، از ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ به ۲۹ ژوئیه سال ۲۰۲۲ موکول شده است.

علاوه بر این، «تاریخچه‌ی شخصی دیوید کاپرفیلد» (The Personal History of David Copperfield) و «شاخ گوزن» (Antlers) سرچ‌لایت، و «زن پشت پنجره» (Woman in the Window) و «جهش‌یافتگان جدید» (The New Mutants) قرن بیستم، در حال حاضر تاریخ اکران مشخصی ندارند و به زودی جزئیات تازه‌ای در موردشان منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ۰۴:۱۳

باتشکر از زحمات شما، متاسفانه توی متن Artemis Fowl به اشتباه «پرنده آرتمیس» ترجمه شده. Artemis Fowl در اینجا اسم و فامیل پروتاگونیست کتاب های آقای اوئن کالفر هست (که حالا تبدیل به یک فیلم اقتباسی شده). لذا نباید ترجمه بشه و باید به شکل اصلی خودش یعنی: «آرتمیس فاول» استفاده بشه.

نمایش اسپویل