news-background
news-background

تغییر در تاریخ اکران Bios «تام هنکس» و Bill & Ted Face The Music «کیانو ریوز»

استودیوی یونیورسال اعلام کرد که فیلم «بایوس» (دانلود فیلم Bios با لینک مستقیم) با تغییر تاریخ اکران «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (دانلود فیلم Wonder Woman 1984 با لینک مستقیم) به ۲ اکتبر، با چند ماه تأخیر و در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۰) اکران می‌شود. یونیورسال قرار بود فیلم بدون عنوان دیگری را در این تاریخ اکران کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

در این تاریخ فیلم علمی-تخیلی «یادبود» (دانلود فیلم Reminiscence با لینک مستقیم) به کارگردانی «لیزا جوی» و بازی «هیو جکمن»، «تندی نیوتن» و «ربکا فرگوسن» نیز باید اکران شود.

در حالی که سالن‌های سینمای نیویورک هنوز به صورت کامل بازگشایی نشده‌اند، برادران وارنر تغییراتی در برنامه‌های خود به وجود آورد که واکنش سریع بسیاری از استودیوهای دیگر را هم در پی داشت. این تغییرات با فیلم «عقیده» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) «کریستفر نولان» آغاز شد که به جای ۱۷ ژوئیه باید با دو هفته تأخیر و در تاریخ ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۹) اکران شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کارگردانی «بایوس» به «میگل ساپوچنیک» سپرده شده سابقه‌ی کارگردانی اپیزودهایی از سریال‌ فانتزی بلاک‌باستر «بازی تاج‌وتخت» (دانلود سریال Game of Thrones با لینک مستقیم) را دارد. «تام هنکس» در این فیلم نقش یک مهندس رباتیک و یکی از چند بازمانده‌ی رویدادی را بازی می‌کند که به انقراض نسل بشر انجامیده و دنیا را به سرزمینی متروک بدل ساخته.

یونایتد آرتیستس نیز شب گذشته اعلام کرد که فیلم «بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند» (دانلود فیلم Bill & Ted Face the Music با لینک مستقیم) را یک هفته زودتر و در تاریخ ۱۴ آگست (۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۹) که پیش‌تر در اختیار «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» بود اکران می‌کند. این فیلم با بازی «الکس وینتر» و «کیانو ریوز» قرار بود ۲۱ آگست روی پرده برود. به این ترتیب قسمت سوم «بیل و تد» باید در این تاریخ همزمان با اکشن «گرین‌لند» (دانلود فیلم Greenland با لینک مستقیم) با بازی «جرالد باتلر» عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید