news-background
news-background

تغییر در تاریخ اکران Thor 4 و Black Panther 2؛ انیمیشن‌های Raya و Pinocchio‌ زمکیس به دیزنی+ می‌روند

به فاصله‌ی یک روز پس از برگزاری «روز سرمایه‌گذاران دیزنی»، استودیوی دیزنی تغییراتی در برنامه‌های اکران فیلم‌های مارول ایجاد کرد. بر این اساس، فیلم «پلنگ سیاه ۲» (Black Panther 2) از ۶ می ۲۰۲۲ به ۸ ژوئیه سال ۲۰۲۲ موکول شده و در حال حاضر تنها فیلمی است که در این آخر هفته به صورت گسترده اکران خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اکران فیلم «ثور: عشق و آذرخش» (Thor: Love and Thunder) به کارگردانی «تایکا وایتیتی» نیز که سال آینده در استرالیا تولید می‌شود و بازی «کریستین بیل» در آن به تأیید رسیده، به جای ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ به ۶ می ۲۰۲۲ موکول شده است.

«کاپیتان مارول ۲» (Captain Marvel 2) هم که قرار بود ۸ ژوئیه سال ۲۰۲۲ اکران شود به ۱۱ نوامبر همین سال فرستاده شده است. «ثور ۴» در حال حاضر بی‌رقیب است، اما در تاریخ اکران جدید «کاپیتان مارول ۲» فیلم «افسون» (Spellbound) پارامونت و اسکای‌دنس روی پرده می‌رود. دیزنی تاریخ ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۳ را برای اکران فیلمی از «جنگ ستارگان» به کارگردانی «پتی جنکینز» که «اسکادران روگ» (Rogue Squadron) نام گرفته انتخاب کرده است.

استودیوی دیزنی علاوه بر این تغییرات دیگری را در فیلم‌های آینده‌اش به وجود آورده است. روز گذشته گزارش شده بود که «رایا و آخرین اژدها»‌ (Raya the Last Dragon) ۵ مارس ۲۰۲۱ در شبکه‌ی دیزنی+ و سالن‌های سینما پخش خواهد شد. این کمپانی اعلام کرده است که سرمایه‌ای ۱۶ میلیارد دلاری را در سال ۲۰۲۴ وارد استریمینگ خواهد کرد.

فیلم «مردان شاه» (King's Man) که مدت‌هاست آماده‌ی نمایش است از ۱۲ فوریه به ۱۲ مارس سال آینده میلادی موکول شده است. در این تاریخ پیش‌درآمد «سوپرانوها» (The Sopranos) استودیوی نیولاین تحت عنوان «خیل قدیسان نیوآرک» (The Many Saints of Newark) روی پرده خواهد رفت.

فیلم اکشن «گای آزاد» (Free Guy) با بازی «رایان رینولدز» و «جودی کومر» در حال حاضر به ۲۱ می سال ۲۰۲۱ موکول شده و با «گودزیلا در برابر کونگ» (Godzilla vs. Kong) وارنر و فیلم «اسپایرال» (Spiral) از چندگانه‌ی «اره» (Saw) رقابت می‌کند. از سوی دیگر فیلم «انتلرز» (Antlers) که قرار بود در ماه فوریه اکران شود، در حال حاضر از تقویم حذف شده است.

فیلم معمایی «مرگ روی نیل»‌ (Death on the Nile) با بازی «آرمی همر» و «گل گدوت» به ۱۷ سپتامبر سال ۲۰۲۱ موکول شده و در مقابل «مردی اهل تورنتو» (Man From Toronto) سونی رقابت می‌کند.

علاوه بر «رایا و آخرین اژدها»، فیلم‌های «پینوکیو» (Pinocchio) «رابرت زمکیس» با بازی «تام هنکس»‌در نقش «پدر ژپتو»، «پیتر پن و وندی» (Peter Pan & Wendy) و «رهاشده از طلسم» (Disenchanted) همگی توسط دیزنی به شبکه‌های استریمینگ می‌روند و در سالن‌های سینما اکران نخواهند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید