news-background
news-background

تعلیق سرپرستی جنجالی پدر «بریتنی اسپیرز» با حکم دادگاه؛ واکنش «سام اصغری»

چهارشنبه این هفته با حکم قاضی «برندا پنی»، سرپرستی جنجالی «جیمی اسپیرز» بر دخترش «بریتنی اسپیرز» که از سال ۲۰۰۸ آغاز شده بود، پس از یک نزاع حقوقی طولانی تعلیق شد. پنی می‌گوید: «من معتقدم که متوقف کردنش به صلاح فرد تحت سرپرستی است. وضعیت فعلی غیرقابل‌دفاع است.»

جلسه دادرسی برای لغو کامل سرپرستی «جیمی اسپیرز» بر اموال دخترش قرار بود در تاریخ ۱۲ نوامبر برگزار شود. «متیو رزنگارت» وکیل بریتنی در دادگاه روز چهارشنبه گفت که پدر خواننده «مردی ظالم، آسیب‌زننده و بدرفتار» است و اضافه کرد: «مسئله چیزی است که بریتنی می‌خواهد. او می‌خواهد که این مرد امروز از زندگی‌اش خارج شود. بریتنی اسپیرز مستحق این است که فردا بیدار شود و ببیند که پدرش سرپرست او نیست.»

قاضی پنی موقتاً «جان زابل» را به عنوان مدیر اموال و دارایی‌های خواننده تعیین کرده تا اقدامات بعدی صورت بگیرد. رزنگارت ۱۲ نوامبر به دادگاه بازمی‌گردد تا برنامه‌هایش برای لغو کامل سرپرستی را ارائه و زندگی بریتنی را به او بازپس دهد.

«ویوین تورین» وکیل پدر اسپیرز با تعلیق مخالفت کرده و می‌گوید بهتر است که سرپرستی به صورت کامل پایان داده شود. تورین می‌گوید «جیمی اسپیرز» اتهام شنود و نظارت بر زندگی خصوصی بریتنی را انکار کرده و فرصت دفاع از خود را نداشته است. این اتهامات در یک مستند تلویزیونی به نام «کنترل بریتینی اسپیرز» (Controlling Britney Spears) مطرح شده است. تورین به قاضی می‌گوید:‌ «این سریال مدرک نیست. لفاظی است.»

رزنگارت ادعا می‌کند که حتی با تکذیب اتهام شنود «کوهی از مدارک برای تعلیق سرپرستی» وجود دارد، از جمله خشونت خانگی با فرزندان خواننده و همسر سابق او. وکیل بریتنی اضافه می‌کند که با وجود سرپرستی پدرش خواننده حاضر به فعالیت هنری نیست و به همین علت ثروت چند میلیون دلاری او در حال رشد نیست:‌ «آقای اسپیرز هیچ تجربه‌ای در این حرفه و مدیریت مالی ندارد.»

تعلیق سرپرستی پدر «بریتنی اسپیرز» مهم‌ترین پیشرفتی است که در این پرونده حقوقی به وجود آمده است. جنبش «بریتنی را آزاد کنید» (#FreeBritney) و به دنبال آن مستند «لکه‌دار کردن بریتنی» (Framing Britney Spears) سبب شد که در چند ماه اخیر روند آزادی خواننده پاپ با سرعت بیشتری پیگیری شود. بریتنی در ماه ژوئن برای اولین بار به صورت عمومی در دادگاه شهادت داد و در یک سخنرانی ۲۴ دقیقه‌ای از بدرفتاری‌های پدرش در ۱۳ سال گذشته گفت. به دنبال برگزاری این جلسه، نمایندگان حقوقی بریتنی تغییر کردند.

«سام اصغری» نامزد بریتنی در صفحه اینستاگرام خود تعلیق سرپرستی خواننده را جشن گرفته است. این بازیگر ۲۷ ساله ایرانی تبار می‌نویسد: «بریتنی را آزاد کنید! مبارک باد!»

اصغری تصاویر دیگری به اشتراک گذاشته و می‌نویسد: «او موفق شد این کار را بکند. بی‌دلیل نیست که هوادارانش را ارتش می‌خوانند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید