news-background
news-background

تعداد اسپین آف های احتمالی «Game of Thrones» به عدد پنج رسید

 «برایان کاگمن» بعد از مدت ها همکاری با تیم نویسندگی «Game of Thrones» توانسته نام خود را بر سر زبان ها بیندازد و در حال حاضر با خبر شدیم که نویسندگی پنجمین اسپین آف این سریال را برعهده خواهد داشت. نخستین بار در ماه مه سال جاری بود که HBO اعلام نمود قصد دارد بیش از این درون دنیای پر رمز و راز «جورج آر آر مارتین» یعنی مجموعه کتاب های «نغمه ای از آتش و یخ» ماجراجویی کند. این شبکه اعلام نمود که یک یا چند سریال جانبی و هم راستا با «Game of Thrones» در دست ساخت خواهد داشت. سریال هایی که سازندگان اصلی سریال «بازی تاج و تخت» یعنی «دن وایس و دیوید بنیاف» در ساخت آن ها نقشی نخواهند داشت و کارگردانی این آثار بر عهده ی افراد دیگری خواهد بود.

گزارش های اخیر حاکی از آن بودند که شبکه ی مذکور در حال تدارک چهار اسپین آف برای سریال اصلی خود می باشد ولی همان گونه که مدیر برنامه های این شبکه یعنی «کیسی بلویز» عنوان کرده بود، تنها یکی از این چهار سریال مجوز پخش و ساخت از سوی شبکه دریافت خواهند کرد. جزئیات پیرامون این که این عناوین به چه داستان هایی می پردازند هنوز مشخص نیست ولی با این حال هواداران سریال اصلی نظریات و خطوط داستانی قابل توجهی را برای این عناوین پیش بینی کرده اند.

به گزارش صبح امروز «EW»، اسپین آفی جدید در دست ساخت شبکه ی مذکور قرار دارد و به این ترتیب تعداد اسپین آف های سریال «Game of Thrones» به عدد پنج رسیده است. بنا به این گزارش، «برایان کاگمن» مدعی شده که به واسطه ی رابطه ی نزدیکی که با «جورج آر آر مارتین» دارد مشغول انجام مراحل اولیه ی تهیه ی فیلمنامه جهت ساخت پنجمین اسپین آف برای «Game of Thrones» می باشد. مدتی بعد از انتشار خبر ساخته شدن چهار اسپین آف بود که پایگاه خبر رسانی «جورج آر آر مارتین» اعلام نمود پنجمین اسپین آف نیز در دست نگارش است ولی HBO به طور رسمی این گفته ی جورج آر آر مارتین را تائید نکرده بود.

شبکه ی HBO برای ساخت چهار اسپین آفی که از قبل اعلام کرده بود با نویسندگان جدیدی قرار داد بسته است. «جین گلدمن» نویسنده ی فیلم «Kingsman» و «مکس بورهانستاین» نویسنده ی فیلم «Kong: Skull Island» از جمله ی این افراد هستند. «برایان کاگمن» اما نسبت به افراد دیگر اوضاع متفاوتی دارد. او در حال حاضر نویسندگی تعدادی از اپیزود های «Game of Thrones» را در کارنامه ی خود دارد. عناوین «زاده ی طوفان» فصل هفت ، «قوانین خدایان و مردم» فصل چهارم که اپیزود معروف سریال به حساب می آید و «تیریون لنیستر» در آن دادگاهی می شود و اپیزود «بوسیده شده توسط آتش» فصل سوم از جمله معروف ترین نویسندگی های این شخص در طول سریال به حساب می آیند. این شخص جزو افرادیست که به مجموعه کتاب های جورج مارتین اشراف کامل دارند و به احتمال زیاد کار خود را با «قیام رابرت» شرع کند. ایده ای که نخستین بار توسط خود جورج آر آر مارتین مطرح شده بود.

با این حال دو نکته پیرامون اسپین آف های سریال «Game of Thrones» وجود دارد:

  • شبکه ی HBO از بین پنج اسپین آف در حال ساخت تنها بر روی عنوانی که داستان بهتری دارد کار می کند و این بدان معناست که تنها یکی از پنج اسپین آف را خواهیم دید.
  • فیلمبرداری و مراحل ساخت این پنج اسپین آف در حالت تعلیق باقی می مانند تا فصل هشتم سریال اصلی یعنی «Game of Thrones» پایان یابد و در حال حاضر تنها مراحل نگارش فیلمنامه ی این اسپین آف ها شروع شده است.

پخش هفتگی فصل هشتم سریال Game of Thrones در تاریخی نامعلوم برای اواخر 2018 یا اوایل 2019 برنامه ریزی شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید