news-background
news-background

اولین تصویر و پوستر از سریال The Haunting of Bly Manor نت‌فلیکس

سریال «تسخیر خانه هیل» (دانلود سریال The Haunting of Hill House با لینک مستقیم) پس از انتشار به سرعت به یکی از محبوب‌ترین عناوین نت‌فلیکس و یکی از بهترین اقتباس‌ها از رمان ترسناک «شرلی جکسون» تبدیل شد. بنابراین وقتی که اعلام شد «مایک فلنگان» داستان روحی تازه‌ای با «تسخیر ملک بلای» (دانلود سریال The Haunting of Bly Manor با لینک مستقیم) را برای نت‌فلیکس می‌سازد، هواداران آن سریال به‌شدت هیجان‌زده شدند. اولین پوستر سریال ساعاتی پیش منتشر شده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

این تصویر توسط مجله‌ی «ونتی فر» منتشر شده که با خود فلنگان مصاحبه کرده تا او از آنچه هواداران باید انتظارش را داشته باشند و تفاوت‌های «ملک بلای» و «خانه‌ی هیل» بگوید. فلنگان شورانر سریال می‌گوید اقتباس از رمان «سخت‌تر شدن اوضاع» (The Turn of the Screw) اثر «هنری جیمز» که در سال ۱۸۹۸ منتشر شد، کمتر در مورد یک بحران خانوادگی و بیشتر در مورد عاشقی و قلب‌های شکسته است.

فلنگان می‌گوید:‌ «قطعاً روش جدیدی برای بازگویی یک داستان عاشقانه ارائه می‌دهد، و سه مورد آن واقعاً در دل این فصل قرار دارد. همگی آن‌ها جنبه‌ی بسیار تلخی دارند و در نهایت، تشخیص تراژدی و رومنس بسیار سخت می‌شود. آن حس رمانتیک نسبت به یک نفر که برای ما بسیار عزیز است – اما درگذشته – واقعاً در دل هر داستان روحی قرار دارد.»

نویسنده اضافه می‌کند:‌ «مجموعه‌ی «تسخیر» از اساس در مورد مکان‌ها و افراد تسخیر‌شده است. روشی که ما برای ترکیب آن به کار بستیم چیزی است که در مورد «خانه‌ی هیل» و «بلای» مشترک است. اما جدا از این، برای همه‌ی ما مهم بود که اثری که ساخته بودیم را تکرار نکنیم. فصل اول بیشتر پیرامون روابط خانوادگی و مرگ و اندوه و فقدان و آسیب روحی در دوران کودکی است. ما احساس کردیم هر آنچه می‌خواستیم در این موارد بگوییم گفته‌ایم.»

فلنگان در مورد فصل جدید می‌گوید: «در این فیلم می‌خواستیم عناصر پنهان داستان خودشان را بازگو کنند. و برخلاف فصل اول، توضیح داده خواهند شد. در پایان فصل، خواهید دانست که آن‌ها چه کسانی هستند و چرا در این مکان حضور دارند.»

نت‌فلیکس «تسخیر ملک بلای» را پاییز آینده پخش می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۰۵

یعنی فصل دوم هانتینگ اف هیل هاوس ولی با داستان و بازیگرای متفاوت؟؟

نمایش اسپویل
۴ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴

سلام. بله.

نمایش اسپویل