news-background
news-background

یک تصویر عجیب از «جانی دپ» در دادگاه لندن به نمایش گذاشته شد

تصویری از «جانی دپ» در حالی که به نظر می‌رسد بی‌هوش شده و بستنی روی خودش ریخته روز دوشنبه در دادگاهش در لندن به نمایش گذاشته شد. این تصویر که آگست سال ۲۰۱۴ گرفته شده دپ را خواب نشان می‌دهد در حالی که روی شلوار جین خود بستنی ریخته. ستاره‌ی «دزدان دریایی کارائیب» (دانلود فیلم Pirates of the Caribbean با لینک مستقیم) اقرار می‌کند که «رقت‌انگیز» به نظر می‌رسیده است.

دپ ۵۷ ساله علت بی‌هوشی خود را ۱۷ ساعت کار در روز می‌داند در حالی که اعتراف می‌کند این تصویر زمانی گرفته شده که در جزیره‌ی خصوصی‌اش در باهاما به سر می‌برده تا یک ماده مخدر را ترک کند. دپ در پنجمین روز برگزاری دادگاهش در لندن در مورد این تصویر می‌گوید:‌ «روشن است که بسیار خسته بودم و به خواب رفتم، و بستنی روی پای من ریخته شد. سپس [«امبر هرد»] این عکس را گرفت... و روز بعد آن را به من نشان داد و گفت: «نگاه کن به چه موجودی تبدیل شده‌ای... نگاهی به خودت بینداز، رقت‌انگیز است.»»

دپ در پاسخ به این پرسش که آیا همسر سابقش «امبر هرد» تصویر دیگری از مصدومیت‌هایی که ادعا می‌کند به او وارد شده برداشته است یا نه می‌گوید: «خیر، قربان.» دپ روز دوشنبه هرد را یک «روانی خودنما»، «هرزه‌ی بی‌استعداد» و «ارباب ماکیاولیست» خواند. دپ روز شنبه ۱۱ ژوئن نیز ادعا کرده بود در سال ۲۰۱۶ قصد جدایی از هرد را گرفته زیرا در تخت زناشویی‌شان مدفوعی دیده است.

این تصویر به عنوان مدرک در پرونده‌ی شکایت دپ از نشریه‌ی «سان» به دادگاه ارائه شد. دپ مدعی است که «سان» آوریل سال ۲۰۱۸ با انتشار مقاله‌ای به او اتهام «همسر-آزار» زده است. دپ ازدواج خود با هرد را «صحنه‌ی جرمی در انتظار وقوع» توصیف کرده است. دپ از هرد نیز به خاطر انتشار مقاله‌ای در واشینگتن پست در مورد تجربه‌ی خشونت خانگی شکایت کرده و طلب ۵۰ میلیون دلار کرده است. این دادگاه سال آینده در آمریکا برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸

"نگاه کن به چه موجودی تبدیل شده‌ای… نگاهی به خودت بینداز، رقت‌انگیز است" اینو یکی میگه که رو تخت خوابشون ریده... تو این جریان جانی دپ هم مقصره عاخه عموجان مگه مجبوری با همچین هرزه‌ای ازدواج کنی مگه قحطی دختر بود

نمایش اسپویل
۲۴ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۱۱

دهنشو سرویس کرده زنه

نمایش اسپویل