news-background
news-background

اولین تصویر رسمی از «لئوناردو دی‌کاپریو» در وسترن Killers of the Flower Moon «مارتین اسکورسیزی»

اسکورسیزی با همکاری اپل در حال فیلمبرداری اولین فیلم وسترنش در اکلاهوما است.

 

اپل از اولین تصویر رسمی فیلم وسترن «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» رونمایی کرد. این تصویر «لئوناردو دی‌کاپریو» و «لیلی گلدستون» را در نقش‌های «ارنست» و «مالی برکهارت» نشان می‌دهد. ارنست فرزند یک زمین‌دار پرنفوذ با بازی «رابرت دنیرو» است. داستان «قاتلین ماه گل» از کتابی نوشته‌ی «دیوید گرن» به همین نام اقتباس شده و قتل‌های زنجیره‌ای قبیله‌ی اوسج در دهه‌ی ۱۹۲۰ برای تصرف زمین‌های نفت‌خیز را روایت می‌کند.

ماه گذشته استودیوی اپل اریجینال فیلمز و دفتر فیلم و موسیقی اکلاهوما (OF+MO) با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که فیلمبرداری این پروژه سه‌شنبه ۱۹ آوریل شروع شده است. فیلمبرداری این فیلم قرار بود مارس سال ۲۰۲۰ آغاز شود اما پاندمی موجب تأخیر یک ساله در تولید شد.

اسکورسیزی و دی‌کاپریو پیش از این فیلم در «هوانورد» (The Aviator)، «دار و دسته نیویورکی» (Gangs of New York)، «جزیره شاتر» (Shutter Island)، «رفتگان» (The Departed)، و «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) با یکدیگر همکاری کره بودند. دی‌کاپریو برای «هوانورد» و «گرگ وال استریت» نامزد اسکار شده است. گلدستون که بیشتر برای بازی در فیلم «برخی زنان» (Certain Women) «کلی رایکارد» شناخته می‌شود و یک بازیگر بومی آمریکایی است، با «قاتلین ماه گل» اولین فیلم پرخرج خود را تجربه خواهد کرد.

اپل با شروع فیلمبرداری فهرست نهایی بازیگران فیلم را اعلام کرده است: «لئوناردو دی‌کاپریو»، «رابرت دنیرو»، «جسی پلمانز»، «لیلی گلدستون»، «تانتو کاردینال»، «کارا جید مایرز»، «جانای کالینز»، «جولین دیون»، «ویلیام بلو»، «لوییس کنسلمی»، «تاتانکا مینز»، «مایکل ابوت جونیور»، «پت هیلی»، «اسکات شپرد»، «جیسون ایزابل» و «استورجیل سیمپسون».

اپل این فیلم را در آمریکا و پارامونت در سایر نقاط جهان پخش خواهد کرد. تاریخ اکران فیلم «قاتلین ماه گل» هنوز اعلام نشده است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید