news-background
news-background

تصاویر جدید از فیلم‌های Luca پیکسار، Ghost Busters: Afterlife و دنباله Hitman's Bodyguard

مجله‌ی «امپایر» به تازگی تصاویر جدیدی از فیلم‌های «لوکا» (Luca)، «شکارچیان روح: آخرت» (Ghostbusters: Afterlife) و «بادیگارد همسر آدمکش» (The Hitman’s Wife’s Bodyguard) را رونمایی کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

انیمیشن «روح» (Soul) پیکسار نزدیک به یک ماه قبل از طریق دیزنی+ منتشر شد، اما هواداران آثار این استودیو به تدریج آماده‌ی دیدن پروژه‌ی بعدی آن‌ها هستند. پیکسار امسال با فیلمی تحت عنوان «لوکا» مخاطبین را به یک ماجراجویی در سواحل ایتالیا می‌برد. «انریکو کاساروسا» کارگردان این انیمیشن می‌گوید «لوکا» عناصری از تجربه‌ی زندگی‌اش در جنووا را با «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid) و آثار «هایائو میازاکی» درهم می‌آمیزد.

کاساروسا به «امپایر» می‌گوید: «در جنووا متولد شده‌ام و تابستان‌هایم را در سواحل آن گذرانده‌ام. بهترین دوستانم را وقتی ۱۱ ساله بودم ملاقات کردم. بچه‌ای به‌شدت خجالتی و شر بودم که یک زندگی کاملاً متفاوت داشت. می‌خواستم فیلمی بسازم در مورد آن رفاقت‌ها که به رشد من کمک کرد.»

این کارگردان به هوادارانش در توییتر می‌گوید تریلر «لوکا» تا چند هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد. صداپیشگان این انمیشن هنوز معرفی نشده‌اند. انتظار می‌رود انیمشن «لوکا» ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ اکران شود.

 

فیلم «شکارچیان روح: آخرت» دنباله‌ای است که داستانی در دنیای دو قسمت اول روایت می‌کند و بعضی از بازیگران آن دو فیلم از جمله «بیل ماری»، «ارنی هادسون» و «دن آیکروید» بازخواهند گشت. «جیسون رایتمن» در این چندگانه جانشین پدرش «ایوان رایتمن» شده و میراث او را به جلو رانده. اما این بار داستان نه در نیویورک بلکه نقاط دورافتاده‌ی اوکلاهوما روی می‌دهد و بازیگران اصلی آن چهره‌های جوانی چون «فین ولفهد» بازیگر «چیزهای عجیب» (Stranger Things) خواهند بود.

قسمت دوم «شکارچیان روح» بیش از سی سال قبل اکران شد. «جیسون رایتمن» در اولین مصاحبه‌اش در مورد «آخرت» به «امپایر» می‌گوید اوایل ماه دسامبر سرانجام موفق شده فیلم را به پدرش نشان دهد: «پدرم به دلیل پاندمی از خانه زیاد بیرون نمی‌رود. اما آزمایش کووید داد، ماسکی به صورت زد و به استودیوی سونی آمد تا فیلم را ببیند. بعد از آن، گریه کرد و گفت: «افتخار می‌کنم که پدرت هستم.» و این یکی از بهترین لحظات زندگی من بود.»

«جیسون رایتمن» اضافه می‌کند که تمایل داشته علی‌رغم لحن طنز دو قسمت پیشین، فیلمش را تا حد ممکن مانند آن فیلم‌ها ترسناک هم کند. او می‌گوید: «احساسی که به نحوی به من دست داد این بود که اگرچه فیلم‌ها به شدت خنده‌دار بودند اما واقعاً مرا ترسناندند. در واقع اولین تجربه‌ی من با یک فیلم در ژانر وحشت بود. در یک جلسه‌‌ی صنف کارگردانان اتفاق افتاد و من در کنار استیون اسپیلبرگ نشسته بودم – وقتی به او گفتم که بر روی «شکارچیان روح» کار می‌کنم، ناگهان گفت: «[صحنه] روح کتابخانه – [یکی از] ده لحظه‌ی ترسناک برتر تاریخ.» و واقعاً همین‌گونه است.»

«شکارچیان روح: آخرت» ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ از راه می‌رسد.

فیلم اکشن و کمدی «بادیگارد آدمکش» در سال ۲۰۱۷ «ساموئل ال. جکسون» و «رایان رینولدز» را در کنار هم قرار داد. برای دنباله‌ی این فیلم این دو به «سلما هایک» ملحق شده‌اند که نقش «سونیا کینکید» همسر شخصیت جکسون را بازی می‌کند.

«پاتریک هیوز» برای کارگردانی این دنباله بازگشته است. در تصویری که «امپایر» به تازگی از این فیلم منتشر کرده، رینولدز، جکسون و هایک در مقابل شخصیت شروری با بازی «آنتونیو باندراس» قرار می‌گیرند. دیگر بازیگرانی که انتظار می‌رود در صحنه‌هایی از این فیلم ظاهر شوند «مورگان فریمن»، «فرانک گریلو» و «ریچارد ای. گرنت» خواهند بود.

«بادیگارد همسر آدمکش» ۱۹ آگست ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۴۳

من با فیلم شکارچیان ارواح بزرگ شدم . واقعا تجربه ای از فیلم ترسناک بود که با کمدی تعدیل میشد . مخصوصا فیلم اولش که کولاک کرده بود .

نمایش اسپویل