news-background
news-background

اولین تصاویر از «کری مالیگان»، «رالف فاینز» و «لیلی جیمز» در درام تاریخی The Dig

پس از اکران فیلم «زن جوان آینده‌دار» (دانلود فیلم Promising Young Woman با لینک مستقیم) در جشنواره‌ی فیلم ساندنس، بحث‌های بسیاری در مورد احتمال نامزدی «کری مالیگان» برای اسکار به وجود آمد. او در سال‌های اخیر در پروژه‌های ستایش‌برانگیز زیادی ظاهر شده و به نظر می‌رسد که استحقاق این نامزدی را دارد. فیلم درام تاریخی «حفاری» (دانلود فیلم The Dig با لینک مستقیم) دیگر فیلم مالیگان است که احتمالاً بحث‌های حتی بیشتری را به راه خواهد انداخت. او در این فیلم مقابل «رالف فاینز»، «لیلی جیمز» و «جانی فلین» قرار می‌گیرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هرچند هنوز تاریخ پخش «حفاری» مشخص نیست، اما نت‌فلیکس به تازگی از اولین تصاویر رسمی آن رونمایی کرده است. فیلم داستانی در سال‌های جنگ جهانی دوم در مورد یک بیوه روایت می‌کند که یک باستان‌شناسی را استخدام می‌کند تا در زمین او کاوش کند. در حین این حفاری، به چیزی برمی‌خورند که زندگی‌شان برای همیشه تغییر می‌کند.

دیگر بازیگران فیلم «بن چاپلین»، «کن اسکات»، «آرچی بارنز» و «مونیکا دولان» خواهند بود. کارگردانی پروژه به «سایمن استون» سپرده شده که در سال ۲۰۱۵ فیلم بلند «دختر» (The Daughter) را ساخته است.

نت‌فلیکس ادعا می‌کند که فیلم «حفاری» را «به زودی» منتشر خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید