news-background
news-background

تصاویر و اطلاعات جدید از فیلم «اوکجا»ی «بونگ جون-هو»

«بونگ جون-هو» کارگردان 47 سالۀ کُره‌ای، با فیلم «برف‌شکاف» (Snowpiercer)، نزد هواداران محبوبیتی بیش از پیش یافت، اما به لطف نتفلیکس، که تازه‌ترین اثر جون- هو را ژوئن آینده منتشر می‌کند، بر شمار هواداران این فیلمساز باز هم افزوده خواهد شد.

سرویس استریمینگ نتفلیکس طی ماه‌های گذشته سعی کرده بود سیاست پنهان کاری را برای این فیلم اعمال کند، و تنها به انتشار یک عکس و یک تیزر کوتاه بسنده کرده بود، اما امروز به انتشار خلاصه‌ای رسمی از داستان و معرفی اجمالی شخصیت «جیک جیلنهال» پرداخته است.

در شرح خلاصۀ داستان آمده است: «10 سال است که «میجا»ی جوان (آن سئو هیون)، از دوست و یار همیشگی‌اش «اوکجا» که یک حیوان غول پیکر است در خانه خود در کوهستانی در کرۀ جنوبی نگهداری می‌کند. اما وقتی شرکتی به نام «میراندو» به ریاست «لوسی میراندو» (تیلدا سوئینتون) عزیزترین دوست میجا را می‌گیرد و به نیویورک منتقل می‌کند تا برنامه‌های شومش را روی آن پیاده کند، اوضاع رو به تغییر می‌گذارد و میجا بدون طراحی نقشه‌ای و بدون درخواست کمک از کسی مأموریت نجات اوکجا را آغاز می‌کند.»

جیلنهال در این فیلم در نقش دکتر جانورشناس «جانی ویلاکس» ظاهر شده که در تلویزیون یک چهرۀ شناخته شده و مظهر و نماد شرکت میراندو است. علاقه به هیولا او را بر سر راه کاراکتر تیلدا سوئینتون می‌نشاند، شخصیتی که قصد دارد از اوکجا برای اهداف تبلیغاتی بهره بگیرد.

احتمال بازگشت «بونگ جون-هو» به جشنوارۀ کن با «اوکجا» پیش از عرضه فیلم در تاریخ 28 ژوئن توسط نتفلیکس وجود دارد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید