news-background
news-background

اولین تصاویر از «مریل استریپ» و «نیکل کیدمن» در موزیکال Prom نت‌فلیکس

وقتی که اعلام شد «رایان مورفی» فیلم موزیکال «پرام» (دانلود فیلم Prom با لینک مستقیم) را می‌سازد، ستارگانی چون «مریل استریپ»، «نیکل کیدمن»، «کری واشینگتن» و بسیاری دیگر به آن اضافه شدند و موفقیت فیلم تضمین‌شده به نظر می‌رسید. اما به فاصله‌ی تنها سه روز مانده به پایان فیلمبرداری، پاندمی کرونا فیلم را با مشکلاتی مواجه کرد. اما به نظر می‌رسد که دوست‌داران آثار مورفی دسامبر آینده می‌توانند فیلم جدید او را ببینند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«هالیوود ریپورتر» اولین تصاویر از فیلم «پرام» که بر اساس یک نمایش موزیکال برادوی به همین نام ساخته شده را رونمایی کرده است. داستان فیلم در مورد دختر نوجوان و همجنس‌گرایی است که به او اجازه نمی‌دهند دوست دخترش را به مجلس رقص بیاورد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

دیدن استریپ در این فیلم موزیکال چندان غافلگیرکننده نیست چرا که او سابقه‌ی بازی در موزیکال «ماما میا!» (Mamma Mia!) را دارد، اما در این فیلم نقشی شرورتر از اغلب نقش‌هایش بازی خواهد کرد. او می‌گوید: «این فیلم بر اساس رویدادی واقعی است که بچه‌های ایندیانا تجربه کرده‌اند، و پایان خوشی دارد، هر چیزی که در سال ۲۰۲۰ رؤیایش را داریم. می‌خواستم در این فیلم بازی کنم. شخصیت من در فیلم یک زن کثافت است. خیلی سعی کردم که آن جنبه از شخصیتم را رو کنم.» نقش اول فیلم «پرام» به «جو الن پلمن» تازه‌وارد سپرده شده که می‌گوید: «به نظر من این فیلم نشان می‌دهد که بچه‌های دگرباش سراسر دنیا سزاوار یک پایان بزرگ و خوش‌اند.»

«پرام» ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید