news-background
news-background

اولین تصاویر رسمی از «بردلی کوپر»، «رونی مارا» و «کیت بلانشت» در فیلم Nightmare Alley

اولین تصاویر رسمی از فیلم «کوچه کابوس» (Nightmare Alley) که تازه‌ترین اثر «گی‌یرمو دل تورو» پس از «شکل آب» (Shape of Water) است منتشر شد. ستارگانی چون «بردلی کوپر»، «تونی کولت»، «کیت بلانشت»، «ویلم دافو»، «رونی مارا»، «ران پرلمن»، و «ریچارد جنکینز» در آن ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم قرار بود در سال ۲۰۲۰ آماده‌ نمایش شود اما پاندمی آن را به سال ۲۰۲۱ موکول کرد. فیلمبرداری پروژه دسامبر گذشته به پایان رسید.

«کوچه کابوس» به نویسندگی «کیم مورگان» اقتباسی است از رمان «ویلیام لیندزی گرشام» به همین نام با بازی «بردلی کوپر» در نقش یک کارگر جاه‌طلب کارناوال به نام «استن کارلایل» که استعدادش فریب دادن مردم با کلام خود است. شخصیت کوپر عاشق یک روان‌پزشک به نام «دکتر لیلیث ریتر» با بازی «کیت بلانشت» می‌شود که خطرناک‌تر از تصور مرد است. «ادموند گولدینگ» در سال ۱۹۴۷ از این داستان اقتباس کرده بود.

«آلبرتو باربرا» مدیر هنری جشنواره فیلم ونیز در مصاحبه با «ورایتی» گفته بود که دل تورو برای به موقع رساندن فیلم جدیدش به فستیوال تلاش زیادی کرده است. باربرا می‌گوید: «گی‌یرمو می‌خواست پس از «شکل آب» [که برنده «شیر طلا» شد] و ریاست هیأت داوران در سال بعد، به ونیز برگردد. او به معنای واقعی کلمه برای تمام کردن به موقع فیلم با زمان رقابت کرد. تا یک هفته قبل، امیدوار بود که فیلم را برساند، هرچند سرچ‌لایت در آن مقطع متوجه شده بود که ناممکن است، چون هنوز باید بخش‌هایی از موسیقی و مراحل دیگر پس از تولید را انجام دهند.»

دل تورو در مصاحبه با «ونتی فر» می‌گوید «کوچه کابوس» برداشت او از فیلم نوآر کلاسیک است اما می‌داند که مخاطبین با دیدن عنوان و با کارنامه فیلمساز ممکن است به اشتباه بیفتند: «این احتمال مشخص وجود دارد. در گذشته با فیلم «قله‌ای به رنگ خون» (Crimson Peak) این اتفاق برای من افتاده. برای من یک رومنس گاتیک بود اما این‌گونه نشان دادنش بسیار دشوار بود. اما بله، این فیلم جدید عنصر فراطبیعی ندارد. کاملاً در یک دنیای واقعی می‌گذرد. هیچ نوع فانتزی وجود ندارد. فیلم بسیار متفاوتی است نسبت به آثار همیشگی‌ام، اما بله، عنوان و نام من ممکن است آن تصور را ایجاد کند.»

سرچ‌لایت پیکچرز «کوچه کابوس» را ۳ دسامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید