news-background
news-background

تصاویر جدید از فصل دوم The Witcher نتفلیکس و Hawkeye مارول

نتفلیکس به فاصله چند هفته مانده به پخش فصل دوم «ویچر» (The Witcher) تصویر جدیدی از «هنری کویل» در نقش «گرالت ریویا» به واسطه مجله «امپایر» رونمایی کرد. در این تصویر، کویل با شمشیری در دست آماده غول‌کشی به نظر می‌رسد در حالی که برف باریدن گرفته و فضایی پدید آورده که با ایام کریسمس وقتی که فصل دوم عرضه می‌شود مطابق است.

در فصل دوم «گرالت ریویا» با بازی کویل که تصور می‌کند «ینفر» جانش را در «نبرد سودن» از دست داده، به دنبال محافظت از «پرنسس سیریلا» است و او را به امن‌ترین مکانی که می‌شناسد یعنی خانه دوران کودکی‌اش می‌برد.

«لورن اس. هیسریش» نویسنده‌ سریال در فصل اول برای هدایت فصل دوم بازخواهد گشت. علاوه بر کویل، «آنیا شالترا» در نقش ینفر، «فرایا آلن» در نقش سیری، و «جویی بیتی» در نقش جسکی‌یر نیز بازمی‌گردند. بازیگران جدید فصل دوم نیز «کیم بودنیا» در نقش وسمیر، «اگنس بیورن» در نقش ورینا، «پل بالیون» در نقش لمبرت، «باسیل ایدنبنز» در نقش اسکل، «عایشا فابین راس» در نقش لیدیا، «کریستفر هیویو» در نقش نیولن و «مچا سیمسون» در نقش فرانچسکا خواهند بود. علاوه بر این، نت‌فلیکس «اجوا اندو» را در نقش «ننک»، «کسی کلر» را در نقش «فیلیپا ایلهارت»، «لیز کار» را در نقش «فن»، «گراهام مک‌تاویش» را در نقش «دیکسترا»، «کوین دویل»‌ را در نقش «بالیان»، «سایمون کالو» را در نقش «کوردینگر» و «کریس فالتن» را در نقش «راینس» انتخاب کرده است.

فصل دوم سریال «ویچر» ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ماه ۱۴۰۰) پخش خواهد شد.

در شماره جدید مجله «امپایر» تصویر جدیدی از «هیلی استاینفلد» در نقش «کیت بیشاپ» نیز رونمایی شده است. استاینفلد در سریال «شاهین‌چشم» (Hawkeye) مارول و دیزنی+ این نقش را در کنار «جرمی رنر» در نقش «کلینت بارتون» ایفا کرده است.

استاینفلد به مجله می‌گوید: «مهارت تیراندازی من با کمان حالا خیلی خوب شده. کیت خود-آموخته است و برای من مهم بود که خود را به او شبیه کنم، و پیش از شروع فیلمبرداری آن مهارت‌ها را فرابگیرم و به سطح او برسم.» او اضافه می‌کند: «کیت می‌خواهد نیکوکار باشد؛ میل شدیدی به پیروی از شاهین‌چشم دارد. همیشه این شخصیت را الگو قرار داده و خود را در این ماجراجویی عجیب در کنارش می‌بیند.»

داستان «شاهین‌چشم» حول رابطه کلینت و کیت می‌چرخد و انتظار می‌رود در پایان کیت به عنوان «شاهین‌چشم»‌ جدید معرفی شود. علاوه بر «هیلی استاینفلد» در نقش «کیت بیشاپ»، «ورا فارمیگا»، «تونی دالتون» در نقش «جک دوکین»، «فلورنس پیو»، «فرا فی» در نقش شخصیت شروری به نام «کازی» یا «دلقک» (Clown)، «آلاکوا کاکس» در نقش «مایا لوپز» و «زن مک‌ککلارنان» در نقش «ویلیام لوپز» دیگر بازیگران «شاهین‌چشم» خواهند بود. فارمیگا نقش «النور بیشاپ» مادر «کیت بیشاپ» را بازی می‌کند و پیو در نقش «یلنا بلووا» ظاهر خواهد شد.

پخش سریال «شاهین‌چشم» با دو قسمت از چهارشنبه ۲۴ نوامبر (۳ آذر ماه ۱۴۰۰) از دیزنی+ آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید