news-background
news-background

تصاویر فرش قرمز فیلم Dune در لندن

بعضی از درخشان‌ترین ستارگان هالیوود دوشنبه شب این هفته در مراسم افتتاحیه فیلم علمی-تخیلی «تل‌ماسه» (Dune 2021) به کارگردانی «دنی ویلنوو» در لندن حضور پیدا کردند. علاوه بر ویلنوو، «تیموتی شالامی»، «زندیا کولمن»، «ربکا فرگوسن»، و «جیسون موموآ» در این مراسم حاضر بودند.

زندیا ۲۵ ساله با قیطان‌های فیوچریستی و دستبندهای الماس روی فرش قرمز رفت در حالی که شالامی با کت و شلوار ادی بلکی دیده شد که زیپ‌هایی روی آستین‌ها و شانه‌هایش قرار داده شده بود. مهمانان ویژه این مراسم «الکساندرا برک» خواننده، «جول دامت» و «کیث لمون»، و نویسنده و کمدین آمریکایی «کیگان-مایکل کی» بودند.

فیلم «تل‌ماسه» برادران وارنر و لجندری آخر هفته گذشته در ۳۶ کشور ۸.۵ میلیون دلار به دست آورد و فروش بین‌المللی خود را به ۱۲۹.۳ میلیون دلاری رساند اما نسخه‌های قاچاق این عنوان علمی-تخیلی پیش از پخش از شبکه اچ‌بی‌او مکس و اکران در سینماهای ایالات متحده درز کرد.

تیموتی شلمی» در «تل‌ماسه» نقش «پل اتریدیز» را بازی می‌کند که خاندانش مالک سیاره کویری و خطرناک «آراکیس» است. این سیاره دارای ارزشمند‌ترین منبع دنیاست، دارویی به نام «چاشنی» که عمر انسان را دراز می‌کند و توانایی‌های فرا-بشری به او می‌دهد. خاندان اتریدیز با مالکیت این سیاره به دشمن امپراطوری «هارکونن» و بومیان سیاره تبدیل شده‌اند. «اسکار آیزاک»، «زندیا»، «جاش برولین»، «ربکا فرگوسن»، «جیسون موموآ» و «خاویر باردم» از جمله دیگر بازیگران فیلم بوده‌اند.

ویلنوو در جشنواره فیلم ونیز گفته بود: «مردم را تشویق می‌کنم که فیلم را روی پرده بزرگ ببینند. با تصور آیمکس رؤیا‌پردازی، طراحی و فیلمبرداری شده. وقتی این فیلم را روی پرده بزرگ می‌بینید، به یک تجربه تقریباً فیزیکی تبدیل می‌شود. ما فیلم را به گونه‌ای طراحی کردیم که تا حد ممکن پیشرو باشد، و به نظر من، پرده‌های بزرگ سینما بخشی از زبان فیلم است.»

«تل‌ماسه» که از ۲۲ اکتبر در بازار آمریکای شمالی روی پرده می‌رود و همزمان از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد، یکشنبه این هفته در جشنواره فیلم لندن به نمایش درآمده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ مهر ۱۴۰۰ ۱۵:۲۲

قیافه ی زندایا رو میبینم دلم میخواد کل آرشیو فیلمامو پاک کنم ????

نمایش اسپویل