news-background
news-background

تصاویر: رابرت دنیرو، آل پاچینو و مارتین اسکورسیزی در فتوکال Irishman در لندن

«رابرت دنیرو»، «مارتین اسکورسیزی» و «آل پاچینو» در فتوکال لندن «ایرلندی» (The Irishman) رابطه‌ی صمیمانه‌ی خودشان را ثابت کردند. کارگردان و دو بازیگر فیلم از جمله سرشناس‌ترین ستارگان هالیوود به شمار می‌روند و دیدن آن‌ها در کنار یکدیگر خالی از لطف نیست.

در هتل می‌فر لندن، اسکورسیزی به گونه‌ای پاچینو را در آغوش گرفته که گویی او را چندین سال ندیده است. «ایرلندی» تازه‌ترین اثر گنگستری اسکورسیزی است که فیلم «کازینو» و «رفقای خوب» را در کارنامه دارد. او با استفاده از پیشرفته‌ترین جلوه‌های ویژه، «رابرت دنیرو»، «جو پشی» و «ال پاچینو» را سه دهه جوان‌تر کرده و شخصیت‌های آنان را در مقاطع مختلف زمانی به تصویر می‌کشد.

دنیرو نقش «فرانک شیران» را بازی کرده که یک آدمکش مافیایی است و به قتل «جیمی هوفا» با بازی «ال پاچینو» رهبر اتحادیه بین‌المللی متهم می‌شود، اما ناپدید شدن او یک معما باقی می‌ماند.

اسکورسیزی می‌گوید: «گرافیک کامپیوتری و جلوه‌های ویژه در واقع نوعی چهره‌پردازی تکامل یافته است. وقتی بازیگر گریم می‌شود، شما می‌دانید که او پیر یا جوان نیست، اما این فریب را می‌پذیرید.»

پاچینو اضافه می‌کند: «من فیلم را بدون دستکاری، و بدون جلوه‌های ویژه دیده‌ام و از آن رضایت داشتم. من تنها کسی نیستم که چنین احساسی دارد. در ایام گذشته فیلمسازان بازیگری را که می‌شناختیم و دوستش می‌داشتیم را می‌آوردند و موهایش را خاکستری می‌کردند و ما می‌گفتیم: «ای وای پیر شد»، باور می‌کردیم چون در قصه وجود داشت.»

فیلم «ایرلندی» از ۸ نوامبر (۱۸ آبان ماه) در بریتانیا اکران می‌شود و ۲۷ نوامبر (۶ آذر ماه) از نت‌فلیکس پخش می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ مهر ۱۳۹۸ ۲۳:۱۰

اینقدر وزن هنری این عکسا زیاده که لب تابم داره خرد میشه. این سه نفر کنار هم رو نمیشه توی کلام تعریف کرد

نمایش اسپویل