news-background
news-background

اولین تصاویر رسمی از «جنسن اکلس» در فصل سوم سریال The Boys

 

آمازون از اولین تصاویر رسمی «جنسن اکلس» در فصل سوم سریال «پسران» (The Boys) رونمایی کرد. اکلس در این فصل نقش «سولجر بوی» را بازی می‌کند. ظاهر این شخصیت توسط «لورا جین شنان» بر اساس طرح «گرگ هاپوود» طراحی شده است. «سولجر بوی» (Soldier Boy) که در دهه ۱۹۴۰ خلق شده، پس از حضور در جبهه‌های جنگ جهانی دوم، به یکی از چهره‌های شناخته‌شده فرهنگ آمریکا تبدیل می‌شود.

شنان می‌گوید: «هدف ما این بود که مردانگی و شهامت دوران گذشته را نشان دهیم. با چنین ریشه‌ای ما یک راست به سرغ خصوصیتی تمام-آمریکایی رفتیم که سرمنشأ آن عمل‌گرایی سرباز نظامی با میزان زیادی غرور کابوی-گونه سنتی بود. می‌دانستیم که بازیگر باید ظاهری شبیه به «استیو مک‌کویین» و رفتاری مثل «جان وین» داشته باشد – خوشبختانه «جنسن اکلس» همه این ویژگی‌ها را دارد.»

اکلس در سریال «فراطبیعی» (Supernatural) با «اریک کریپکی» سرپرست نویسندگان سریال همکاری کرده است. کریپکی در شبکه‌های اجتماعی وعده داده است که رویدادهای مهمی در راه خواهد بود. او در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «در دوران کودکی، رؤیایی دیوانه‌وار و ناممکن در سر داشتم – «جنسن اکلس» را به خدمت بگیرم. خوشبختانه می‌توانم بگویم که این رؤیا به حقیقت پیوسته. جنسن بازیگر فوق‌العاده‌ای است و حتی انسانی بهتر، بوی خوش شکلات می‌دهد و من او را برادر خود می‌دانم. او در نقش «سولجر بوی»، اولین ابرقهرمان، جنبه‌های طنز بسیار، پرخطر و جذابی را به شخصیت خواهد بخشید. مشتاقم که دوباره با او در محل فیلمبرداری حاضر شوم و به «پسران» حال‌وهوایی «فراطبیعی» بدهم.»

فصل سوم «پسران» اواخر سال ۲۰۲۱ یا در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید