news-background
news-background

تصاویر جدید منتشر شده از فیلم «Tomb Raider»

 

کمپانی برادران وارنر و «MGM» پیکچرز بیش از 40 تصویر جدید از فیلم «Tomb Raider» منتشر کرده اند که شما در ادامه می توانید تعدادی از آن ها را مشاهده کنید.

شخصیت لارا کرافت با بازی آلیسیا ویکاندر، فرزند مستقل و مستبد ماجراجویی به نام لرد ریچارد کرافت است، و زمانی که لارا نوجوانی بیش نبود او ناپدید شد. لارا کرافت حالا جوانی 21 ساله است که بدون داشتن هیچ تمرکز و یا هدف واقعی، در خیابان های پرهرج و مرج همیشگی شرق لندن در حال دچرخه سواری است. به سختی پول اجاره و کلاس های کالج خود را می دهد و حتی به ندرت سر کلاس ها حاضر می شود. او مصمم است که مسیر خود را بسازد  و از اینکه امپراطوری پدرش را بگیرد امتناع می کند، همچنین او قاطعانه این نظریه که پدرش مرده است را رد می کند. اما در حالی که به لارا توصیه می شود تا با حقایق رو به رو شود، او خودش نمی داند چه چیزی باعث شده تا بعد از 7 سال به حل معمای مرگ پدرش علاقه مند شود.

فیلم جدید «Tomb Raider» قرار است در تاریخ 16 مارس 2018 با حضور بازیگرانی از جمله، دومینیک وست بازیگر فیلم «Money Monster» و «300»، والتون گوگینس بازیگر فیلم «The Hateful Eight» و «Django Unchained»، دنیل وو بازیگر سریال «Into the Badlands»، منتشر شود. کارگردانی فیلم «Tomb Raider» بر عهده روآر یوتاگ، کارگردان فیلم «The Wave» است. همچنین برنده جایزه اسکار، گراهام کینگ تهیه کننده فیلم «The Departed» تحت نظر کمپانی جی کی فیلمز تهیه کنندگی این پروژه را بر عهده دارد.

اولین بازی توم ریدر در سال 1996 توسط  یکی از شرکت‌های بزرگ بازی‌های ویدئویی در لندن به نام آیدوس ساخته شد، این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های ویدیویی آن زمان شناخته می شد. شخصیت اصلی این بازی لارا کرافت نام داشت. بازسازی دیگر این بازی با همین عنوان در سال 2013 عرضه شد که بیش از 5 میلیون نسخه از آن فروخته شد. جدید ترین نسخه این بازی  «Rise of the Tomb Raider» نام دارد، که در سال 2015 ساخته شد و در حال حاضر برای «XBOX ONE»، «XBOX 360»، «PLAYSTATION 4»و « PC» در دسترس است.

         

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید