news-background
news-background

تصاویر جدید یوبی سافت از «فرقه قاتل»

اصلاحیه تاریخ اضافه شد.باتشکر از توجه کاربران

سال 2016 سالی بود که با هم دیگر شاهد نسخه های متعددی از فیلم هایی بودیم که از روی بازی های ویدئویی شان در سرتاسر دنیا اکران شد،  تمامی این عناوین به فروش حیرت آوری رسیدند مانند «پرندگان عصبانی» و یا «وارکرافت» که هرکدام سودی غیر قابل پیش بینی را رقم زدند. اما هنوز هم عناوینی هستند که بدون شک بعد از اکران شدنشان گیشه ی سینما را منفجر خواهند کرد، مانند عنوان مشهور یوبی سافت یعنی «فرقه قاتل» و یا «اسپلینتر سل» که هرکدام از آنها برای مدت طولانی است که در حال ساخت می باشند.

واقعیتی که وجود دارد این است که میزان رای فیلم هایی که از بازی های ویدئویی سرچشمه گرفته اند تقریبا 2 برابر بیشتر از فیلم های دیگر است،این قضیه اغلب به این خاطر است که مخاطبان این نوع فیلم ها همیشه یک حس خاصی نسبت به شخصیت اصلی فیلم دارند، چرا که در گذشته او را در بازی ها به هزار و یک نوع چالش مختلف کشیده اند. (تماشای آنلاین فیلم‌های روز دنیا)

"یوبی سافت" چند ساعت پیش تصاویری از فیلم و پشت صحنه فیلم «فرقه قاتل» را برای کاربرانش به اشتراک گذاشت که جدیدترین تصاویری منتشر شده تا به امروز به حساب می ایند، در ادامه با یکدیگر می بینیم.

assassins-creed-total-film-cover

assassins-creed-movie-rooftop-leaping

assassins-creed-movie-michael-fassbender-ariane-labed

assassins-creed-movie-director-justin-kurzel

assassins-creed-michael-k-williams-michael-fassbender

assassins-creed-michael-fassbender-jeremy-irons

  assassins-creed-marion-cotillard-jeremy-irons این فیلم قرار است در تاریخ 21 دسامبر 2016 در سینماها به اکران دراید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید