news-background
news-background

تصاویر جدید از Top Gun: Maverick

دنباله‌ی «تاپ گان» (دانلود فیلم Top Gun با لینک مستقیم) پس از ۳۰ سال تابستان آینده به اکران سینماهای آمریکا درمی‌آید. این فیلم به کارگردانی جوزف کوزینسکی» که «تاپ گان: ماوریک» (دانلود فیلم Top Gun: Maverick با لینک مستقیم) نام گرفته، بر روی شخصیت «پیت میچل» ملقب به «ماوریک» با بازی «تام کروز» در قسمت قبلی متمرکز است که به آموزشگاه برگشته تا خلبانان جوان را تعلیم دهد. این بار خلبانان جوان باید در دوره‌ی پیشرفته‌تری  هم شرکت کنند.

ساعاتی پیش مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» از شش تصویر جدید برای «تاپ گان: ماوریک» رونمایی کرده که هر کدام از خلبانان را در این دوره‌ی آموزشی پیشرفته نشان می‌دهد. بازیگران جوان فیلم شامل «مایلز تلر»، «گلن پاول»، «جی الیس»، «مونیکا باربارو»، «دنی رامیرز» و «لوئیس پولمن» می‌شوند.

کوزینسکی در مصاحبه با مجله در مورد تفاوت قسمت قبلی با بازی کروز، «وال کیلمر» و «آنتونی ادواردز» می‌گوید: «آن خلبانان [قسمت قبلی] برای اولین بار به آموزشگاه تاپ گان وارد می‌شدند. در فیلم ما، این شخصیت‌ها پس از گذراندن یک دوره برای دوره‌ی آموزشی ویژه‌ی دیگری بازمی‌گردند – اتفاقی که یکی دیگر از خصوصیات تاپ گان است و دانش‌آموختگان برای گذراندن دوره‌های ویژه می‌توانند بازگردند. سطح تجربه‌ی آن‌ها نسبت به قسمت قبل متفاوت است.»

در یکی از صحنه‌های هیجان‌انگیز تریلرهای منتشر شده، ماوریک بر فراز کویر در ارتفاع بسیار پایینی پرواز می‌کند. کوزینسکی در این باره می‌گوید: «برای آن سکانس که تام باید در ارتفاع بسیار پایین پرواز می‌کرد، ما باید از ارتش اجازه می‌گرفتیم. در ضمن تاکنون در هیچ فیلمی هیچ بازیگری به شکلی واقعی روی یک ناو هواپیمابر فرود نیامده بود. تمام رؤیاهای هوانوردی تام باید به حقیقت پیوسته باشد.»

کوزینسکی در خصوص رابطه‌ی شخصیت «بردلی بردشا» ملقب به «روستر» و مارولیک می‌گوید: «رابطه‌ی میان روستر و مارویک در واقع هسته‌ی احساسی فیلم و ساختار آن را شکل می‌دهد. یکی از عواملی که موجب شد تام احساس کند اکنون زمان بازگشت به فیلم است همین رابطه بود.»

«تاپ گان: ماوریک» در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌شود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.    

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید