news-background
news-background

تصاویر جدید فیلم «کاپیتان مارول» منتشر شد

 

ستاره جدید دنیای سینمایی مارول به ظهور نزدیک می‌شود. مجله EW با اختصاص دادن تصویر روی جلدش به «کاپیتان مارول»، از تصاویر جدیدی هم از فیلم اختصاصی این شخصیت با بازی «بری لارسن» رونمایی کرده است.

طرفداران سینما «کارول دنورز» را تنها به عنوانی شخصیتی مرموز می‌شناسند که در آخرین صحنه‌های «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» توسط «نیک فیوری» فراخوانده شد. این خلبان نیروی هوایی در فیلم فعلاً بدون عنوان «انتقام‌جویان ۴» احتمالاً برای یاری رساندن در شکست تانوس حضور خواهد داشت. اما پیش از آن او در فیلم اختصاصی خودش ظاهر می‌شود.

فیلم «کاپیتان مارول» وقتی که در تاریخ ۸ مارچ ۲۰۱۹ روی پرده برود، بیست و یکمین فیلم دنیای سینمایی مارول و اولین فیلم ابرقهرمانی استودیو با شخصیت اصلی زن خواهد بود. در یک دهه گذشته، دنیای سینمایی مارول قهرمانان زن متنوعی معرفی کرده، از جادوگر گرفته تا جنگجو و بیوه و زنبور. اما هیچگاه پیش از «کاپیتان مارول» شخصیت زنی نقش اصلی این آثار را بازی نکرده بود. این شخصیت اولین بار در سال ۱۹۶۸ در کتاب‌های کامیک ظاهر شد.

لارسن در مصاحبه با EW می‌گوید، «او نمی‌تواند خودش نباشد. او می‌تواند بدخلقی کند و گاهی پرخاشگر و گستاخ باشد. او در ضمن می‌تواند در نبردها سریع عمل کند زیرا کسی نیست که منتظر دستور دیگران بماند. اما منتظر دستور نماندن از نظر بعضی‌های ممکن است یک عیب و نقص دانسته شود.»

در تصویر روی جلد مجله EW (تصویر سمت راست) کارول را می‌بینیم که به طریقی میان زمین و آسمان قرار گرفته، جایی درخور برای قهرمانی که باید کشف کند چگونه از توانایی‌های ماورایی‌اش استفاده کند. فیلم «کاپیتان مارول» توسط «آنا بودن» و «رایان فلک» کارگردانی شده، از روایت پیشینه این شخصیت به شکل مرسوم صرف نظر کرده و در آغاز فیلم کارول می‌تواند از توانایی‌هایش استفاده کند. او زندگی خاکی را ترک گفته تا به ارتشی به نام «استارفورس» به رهبری «جود لا» ملحق شود.

داستان «کاپیتان مارول» در اواسط دهه ۱۹۹۰ روایت می‌شود، یعنی زمانی دراز پیش از بازگشت «استیو راجرز» و ساخته شدن اولین لباس «مرد آهنی» توسط «تونی استارک.» به همین علت فیلم می‌تواند نسخه‌های جوانتری از چهره‌های آشنای مارول مانند «نیک فوری» که هنوز یک مأمور «شیلد» با دو چشم بینا است را معرفی کند.

بودن در رابطه با «کاپیتان مارول» به EW می‌گوید، «چیزی که او را خاص می‌کند انسانی بودن اوست. شوخ‌طبع است، ولی همیشه جوک را خوب تعریف نمی‌کند. او سرسخت و لجوج است و همیشه تصمیمات درستی برای خودش اتخاذ نمی‌کند.»

 
   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۳۲

چه مسخره قراره یه شخصیت زن تموم دنیا رو نجات بده حیف تانوس نیست این زشت بی خاصیت بخاد شکستش بده

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۸:۵۱

تفکر بعضیا یه جوره که انگار با ماشین زمان از عهد سلجوقی به الان اومدن

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۸:۴۵

جذبه ی یه قهرمان

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۰۸

مگه ی زن چی کم داره از مردا ؟؟؟ بعد میگین که توی کشور ما تبعیض جنسیتی هست !! کی قراره با این ذهن های ضعیف فرهنگمون درست شه خدا میدونه !!

نمایش اسپویل
۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ۰۲:۱۳

ای خدا چرا من باید تو این زمونه متولد میشدم. چرا دهه ی 40 و 50 متولد نشدم تا با هیچکاک و کوبریک و وایلدر... بقیه هم عصر بشم???

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۰۵

با هم اینا رو مقایسه نکن.مقایسه اشتباهه.هر دو ب نوعی جذاب و دیدنی هستند.

نمایش اسپویل
۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۴۳

والا من خودم کم و بیش کاری که میکنم شاید به سینما مربوط بشه منم این فیلمایی که شما گفتی رو نگاه میکنیم و شایدم چندبار و میدونم که کلی فکر و اندیشه پشتشه ولی دلیل نیست این فیلمای مارول رو نبینیم اینا بیشتر جنبه ی سرگرمی داره هر چند بعضی هاش رو اگه عمیقا بهش نگاه کنی یه چیزایی میبینی ولی در کل این دو نوع فیلم رو فقط از لحاظ سینمایی میشه مقایسه کرد مثل فیلم برداری و طراحی لباس و تدوین و ...... و از لحاظ داستانی قابل مقایسه نیستند

نمایش اسپویل
۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ۲۲:۴۸

بحث نگاه نکردن من نیست چون نمیکنم بلکه مشکل اینه که باید با اونایی که نگاه میکنن تو یه زمونه زندگی کنم??

نمایش اسپویل
۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۳۲

خب الآن هم میتونی اونا رو نگاه کنی. فیلم خوب تو هر عصر و زمانه ایی ساخته میشه.

نمایش اسپویل
۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۰۸

خب نگاه نکن انگار یکی مجبورت کرده باشه

نمایش اسپویل