news-background
news-background

تصاویر جدید از سریال The Witcher به همراه اطلاعات جزئی از اپیزودهای فصل اول

نت‌فلیکس در آستانه‌ی انتشار اقتباس تلویزیونی از رمان‌های «ویچر» (The Witcher) است و به تازگی تصاویر جدیدی از این مجموعه منتشر ساخته. علاوه بر عکس‌های جدیدی که گرالت، سیری، ینیفر و سایر شخصیت‌های اصلی را نشان می‌دهد، تصاویر دیگری هم از شخصیت‌های مکمل از جمله «لارس میکلسن» در نقش استرگبور، «جودی می» در نقش کالانته، «رویس پیرسن» در نقش ایسترد، «اما اپلتون» در نقش رنفری و سایرین منتشر شده است. «ردانیان اینتلجنس» این تصاویر را به صورت انحصاری رونمایی کرده و اطلاعات جدیدی در مورد اپیزودهای مربوط به عکس‌ها فاش ساخته است.

اولین تصویر گرالت را در اپیزود اول نشان می‌دهد که به بلاویکن رسیده، در حالی که در تصویر دیگر شاه ایست، ملکه کالانته و موس‌سک در کنار یک میز دیده می‌شوند. تصویر بعدی «سر لازلو» به همره شوالیه‌های سینترا به چشم می‌خورند و در عکس دیگر شاه ایست سربازان را در نبر «مارنادال» رهبری می‌کند.

هفته‌ی گذشته گزارش شد که مراحل پیش‌تولید فصل دوم ممکن است از ماه نوامبر آغاز شود. در ماه اکتبر نیز اعلام شده بود این احتمال وجود دارد که فیلمبرداری فصل بعدی مثل فصل اول در مجارستان انجام نشود و در شپرتون استودیوی لندن جلوی دوربین برود. تولید فصل اول نزدیک به ۱۴ ماه به طول انجامید، بنابراین در صورتی که فصل دوم از نوامبر امسال آغاز شود باید در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۱ منتظر پخش اپیزودهای جدید بود.

«هنری کویل» که نقش گرالت را بازی می‌کند در مصاحبه با مجله‌ی SFX گفته بود که بازی ویدیویی «ویچر ۲» را سال‌ها قبل تجربه کرده و «ویچر ۳» را چندین بار بازی کرده است. او می‌گوید پدرش به پی‌سی‌ها علاقه‌ی زیادی داشته و همین مسئله موجب گرایش او به سمت بازی‌های ویدیویی شده است. او می‌گوید: «وقتی بچه بودیم، من و چهار برادرم، میزی در اتاق ناهارخوری قرار می‌دادیم، و علی‌رغم نارضایتی مادر، آن را به میز بازی تبدیل می‌کردیم. چهار یا پنج پی‌سی را در یک شبکه قرار می‌دادیم و بازی می‌کردیم. این تجربه بخشی از دوران کودکی مرا تشکیل می‌داد.»

کویل می‌گوید: «گرالیت می‌خواهد راهش را از میان زخم‌ها پیدا کند و تلاش می‌کند بعضی از آن‌ها را التیام بخشد. و در عین حال، سلاحی از خشمی آتشین در اختیار دارد. چگونه می‌توانم [بدون افشای داستان] توضیح دهم؟ او از یک باور خاص به باوری پیچیده می‌رسد و آن را به چیزی به کلی متفاوت تبدیل می‌کند و رشد می‌دهد.»

فصل اول «ویچر» ۲۰ دسامبر (جمعه ۲۹ آذرماه ۱۳۹۸) از نت‌فلیکس پخش می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ آبان ۱۳۹۸ ۰۰:۳۶

امیدوارم داستانش چند شاخه باشه کلا تمرکز رو یه شخصیت نکنه

نمایش اسپویل
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۵۶

هر چی بیشتر میگذره شباهتش به got بیشتر به چشم میاد... البته نمیخوام پیش داوری کنم ولی عکسایی که منتشر شده خیلی شبیه

نمایش اسپویل
۲۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۹:۱۰

اینم تا منتشر بشه...

نمایش اسپویل