news-background
news-background

تست کرونای «تام هنکس» مثبت شد

 

تست کرونای «تام هنکس» و همسرش «ریتا ویلسون» مثبت اعلام شد. هنکس برای فیلمبرداری فیلم بدون عنوانی به کارگردانی «باز لورمن» در مورد «الویس پریلی» برای استودیوی برادران وارنر در استرالیا به سر می‌برد. هنکس که تاکنون دو جایزه اسکار را به خانه برده، در این فیلم نقش «تام پارکر» مدیر برنامه‌های همیشگی الویس را بازی می‌کند.

هنکس دقایقی پیش در صفحه‌ی توئیتر خود با ارسال یک تصویر اعلام کرد: «من و ریتا اینجا در استرالیا هستیم. کمی احساس خستگی می‌کنیم و انگار سرما خورده‌ایم و بدنمان درد می‌کند. ریتا گاهی لرز می‌کند و گاهی هم تب دارد. برای اینکه کار درست را انجام داده باشیم، همان‌گونه که در همه جای دنیا انجام می‌دهند، از ما آزمایش کرونا گرفتند، و نتیجه مثبت شد. خوب‌ حالا باید چه کنیم؟ مقامات پزشکی پروتکل‌هایی دارند که باید اجرا شود. ما خانواده‌ی هنکس آزمایش می‌دهیم، تحت مراقبت قرار می‌گیریم و تا زمانی که سلامت و امنیت عمومی تأمین شود قرنطینه می‌شویم. تمام دنیا را در جریان آخرین تغییرات قرار می‌دهیم. مراقب خودتان باشید! – تام هنکس»

به دنبال پیام هنکس، استودیوی برادران وارنر فیلمبرداری پروژه‌ی بیوگرافیکال «باز لورمن» را متوقف کرد. نقش پرسلی در این فیلم به «آستین باتلر» سپرده شده است. فیلمبردرای پروژه از اواخر ماه ژانویه آغاز شده بود. در حال حاضر مبتلا شدن دیگر بازیگران و یا عوامل فیلم به ویروس کرونا مشخص نیست. «مگی جیلنهال»، و « روفس سوول» در این فیلم نقش والدین الویس را بازی می‌کنند و «اولیویا دی‌جون» بازیگر استرالیایی در نقش «پریسلا پرسلی» ظاهر می‌شود.

«بردلی ویتفورد» ستاره‌ی «بال غربی» (West Wing) چهارشنبه شب در واکنش به انتشار این توئیت هنکس نوشت: «دوست‌تان دارم. لطفاً قوی بمان.» در توئیت دیگری «دونال لوگ» ستاره‌ی «تریرها» (Terriers) واکنش نشان داد و نوشت: «بهتر شو رئیس! برای تو و ریتا آرزوی بهترین‌ها را دارم.»

«آن کری» خبرنگار می‌نویسد: «بسیار خوب، حالا همه‌ی ما عزیزی داریم که به کروناویروس مبتلا شده. برای «تام هنکس» و همسرش ریتا دعا کنید.»

فیلم جدید هنکس قرار است اکتبر سال ۲۰۲۱ اکران شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ۲۱:۱۹

بابا ما تا دیروز میگفتیم پیر نشو لعنتی الان باید بگیم نمیر لعنتی آخه چراااا

نمایش اسپویل
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۶:۳۰

این همه گفتن نرین مسافرت اونوقت شما رفتی استرالیا :)))

نمایش اسپویل
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۲۶

آرزوی سلامتی میکنم برای این بزرگوار

نمایش اسپویل
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۵۶

ولی هنوز صدا و سیما جدی نگرفته

نمایش اسپویل
۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۲۵

پس باید #همه_شما_با_کرونا_میمیرید بزنن؟؟؟ اونیکه جدی نمیگیره احمقه. اونیکه امید نداره هم احمقه. و همیشه احمق ها میمیرن.

نمایش اسپویل
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ۲۳:۲۰

وقتی تو صدا سیما جدی نمیگیرن هشتگ کرونا شکست میدهیم میزنن همه چی عادی سازی میکنن بعد انتظار داری مردم جدی بگیرن!!

نمایش اسپویل
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۶:۳۰

مردم گیلان جدی نگرفتن، هنوز پنج شنبه بازار میزنن و تو خیابون جیگر و کباب چنجه و لبو میفروشن.

نمایش اسپویل
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۷:۱۲

قضیه خیلی جدی شده...

نمایش اسپویل
بیشتر