news-background
news-background

تریلر پروژه‌های جدید «استیون سودربرگ»، «مریل استریپ» و «ریدلی اسکات» از HBO Max منتشر شد

شبکه‌ی HBO Max تیزر کوتاه چند عنوان جدیدش از جمله فیلم «بگذار هرچه می‌خواهند بگویند» با بازی «مریل استریپ» را رونمایی کرد.

شبکه‌ی HBO Max چند پروژه‌ی جدیدش شامل «بگذار هرچه می‌خواهند بگویند» (دانلود فیلم Let Them All Talk با لینک مستقیم) «استیون سودربرگ» با بازی «مریل استریپ» و سریال «گرگ پرورده» (دانلود سریال Raised by the Wolves با لینک مستقیم) به تهیه‌کنندگی «ریدلی اسکات» را رونمایی کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

سریال «گرگ پرورده» اسکات در مورد دو ربات است که باید در سیاره‌ای مرموز یک کودک انسان را پرورش دهند. هرچند تصاویر جدید منتشر شده اطلاعاتی زیادی از داستان سریال فاش نمی‌کند اما مناظری چشم‌نواز و از لحاظ بصری ستایش‌برانگیز و نمایی عجیب از یک ربات خون‌آلود ارائه می‌دهد که در میان گلوله‌هایی که به سمتش پرتاب می‌شوند گام برمی‌دارد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«بگذار هرچه می‌خواهند بگویند» با بازی «مریل استریپ» داستانی در مورد یک نویسنده‌ی تحسین‌شده روایت می‌کند که در کنار دوستان قدیمی‌اش می‌کوشد خودش را کشف کند. دیگر بازیگران این فیلم «دایان ویست»، «کندیس برگن»، «جما چان» و «لوکاس هجز» خواهند بود.

دیگر عناوین اریجینال شبکه که در این تیزر معرفی می‌شوند «مهماندار» (دانلود سریال The Flight Attendant با لینک مستقیم) با بازی «کیلی کوئوکو»، فیلم «خیارشور آمریکایی» (دانلود فیلم An American Pickle با لینک مستقیم)، سریال مستند «ایمی باردار» (دانلود مستند Expecting Amy با لینک مستقیم)، فصل جدید «دوم پاترول» (دانلود سریال Doom Patrol با لینک مستقیم)، سریال انیمیشن «به اندازه‌ی کافی نزدیک» (دانلود سریال Close Enough با لینک مستقیم) و بسیاری دیگر خواهند بود. ویژه‌برنامه‌ی هیجان‌انگیز گردهمایی عوامل سریال «دوستان» (دانلود سریال Friends با لینک مستقیم) نیز در این تیزر معرفی شده است اما تاریخ پخش آن هنوز مشخص نیست.

شبکه‌ی HBO Max در تاریخ ۲۷ می با چندین عنوان اریجینال راه اندازی شد اما هیچ‌یک از آن‌ها به اندازه‌ی سریالی چون «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لینک مستقیم) که همزمان با راه‌اندازی دیزنی+ پخش شد، در جذب مشترکین موفق نبودند. با این حال، این شبکه به لطف در اختیار داشتن سریال‌های شبکه‌ی کابلی HBO و فیلم‌های برادران وارنر همچنان یکی از مدعیان اصلی در میان شبکه‌های استریمینگ است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید