news-background
news-background

تریلر Your Honor: «برایان کرانستون» در اولین سریال جنایی خود پس از Breaking Bad

در سریال ۱۰ اپیزودی شبکه‌ی شوتایم کرانستون نقش یک قاضی را بازی می‌کند که برای نجات پسرش راه فساد در پیش می‌گیرد.

 

«برایان کرانستون» در سریال «برکینگ بد» (دانلود سریال Breaking Bad با لینک مستقیم) نقش به‌یادماندنی «والتر وایت» را ایفا کرد و به خاطرش شش جایزه‌ی امی را تصاحب کرد. به همین علت است انتظارات از سریال ۱۰ اپیزودی جدید «عالیجناب» (دانلود سریال Your Honor با لینک مستقیم) شبکه‌ی شوتایم بسیار بالاست. در این مینی‌سریال کرانستون اولین نقش تلویزیونی بزرگ خود پس از پایان «برکینگ بد» در سال ۲۰۱۳ را بازی می‌کند و بار دیگر به سراغ یک شخصیت ضد-قهرمان فاسد اما کاریزماتیک رفته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در «عالیجناب» کرانستون نقش «مایکل دسیاتو» را بازی می‌کند، یک قاضی معتبر در نیو اورلئان که پسر نوجوانش آدام با بازی «هانتر دوهان» درگیر یک سانحه‌‌ی رانندگی شده است. مایکل می‌کوشد بر جنایت پسرش سرپوش بگذارد اما وقتی که متوجه می‌شود فردی که پسرش به قتل رسانده فرزند «جیمی بکستر» رئیس یک باند تبه‌کار است، برای این منظور مجبور است وارد بازی پرخطری سراسر دروغ و فریب شود. دیگر بازیگران سریال «کارمن اجوگو»، «عیسایا ویتلاک جونیور»، «سوفیا بلک-دی‌الیا»، «ایمی لندکر»، «مارگو مارتیندیل»، «لورین توسینت»، «چت هنکس»، «لامار جانسون» و «لیلی کی» خواهند بود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«پیتر موفات» نویسنده‌ی برنده‌ی بفتا سریال بریتانیایی «عدالت جنائی» (Criminal Justice) که منبع الهام سریال برنده‌ی امی «آن شب» (The Night of) شبکه‌ی HBO بود، شورانر سریال «عالیجناب» است و فیلمنامه‌ی چندین اپیزود آن را به نگارش درآورده. رابرت و میشل کینگ سازندگان سریال «همسر خوب» (The Good Wife) به همراه «ادوارد برگر» برنده‌ی بفتا از جمله دیگر تهیه‌کنندگان «عالیجناب» خواهند بود.

کرانستون پس از پایان «برکینگ بد» دو جایزه‌ی تونی را تصاحب کرد و در نویسندگی سریال «پیت دغل‌باز» (Sneaky Pete) برای شبکه‌ی آمازون مشارکت کرد. او در این سریال نقش کوتاهی داشت و یکی از اپیزودهای آن را هم کارگردانی کرد. «عالیجناب» اولین نقش اول تلویزیونی کرانستون پس از «برکینگ بد» خواهد بود.

«عالیجناب» در ماه دسامبر از شوتایم پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید