news-background
news-background

تریلر Willy's Wonderland: خشم نیکلاس کیج در برابر موجودات انیماترونیک شرور

«نیکلاس کیج» در فیلم «سرزمین عجایب ویلی» (Willy's Wonderland) به کارگردانی «کوین لوییس» با شخصیت‌های شرور انیماترونیک مبارزه می‌کند. کیج نقش مرد بی‌نام و نشان و تنهایی را بازی می‌کند که می‌پذیرد در ازای تعمیر خودرویش مرکزی تفریحی را پاکسازی کند اما از نیروهای شیطانی این مکان آگاه نیست. هرچند چند نوجوان در این خصوص به او هشدار می‌دهند اما شخصیت کیج خود را در یک موقعیت مرگ-و-زندگی می‌یابد و باید برای بقا در مقابل موجوداتی بجنگد که به شکل مرموزی حیات پیدا کرده‌اند.

این ربات‌/عروسک‌های شیطانی حقه‌هایی نیز در آستین دارند وقتی کیج مبارزه را با آنان آغاز می‌کند. دیدن تریلر خشن، خونین و عجیب این فیلم در ابتدای سال جدید میلادی که تا اینجا چندان سال درخشانی نبوده خالی از لطف نیست. در بخشی از تریلر وقتی کیج به جنونی رورشاخی می‌رسد یک نفر می‌گوید: «او در اینجا گرفتار این موجودات نشده، این موجودات گرفتار او شده‌اند!»

«بث گرنت» دیگر بازیگر فیلم در نقش یک مأمور پلیس محلی است که از اسرار این مکان آگاهی دارد. «امیلی توستا»، «ریک رایتس»، و «کریس وارنر» از جمله دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «جی.‌او پارسونز» که سابقه‌ی بازیگری دارد فیلمنامه‌ی «سرزمین عجایب ویلی» را به نگارش درآورده است.

وییس بهار گذشته در مصاحبه با پادکست «سینمالت» این فیلم ادای دینی است به فیلم‌هایی که در دوران کودکی دیده: ««سرزمین عجایب ویلی» مثل تقلیدی است از فیلم‌های دهه‌ی ۸۰. من با فیلم‌های «سم ریمی» و «مرده شریر» (The Evil Dead) و دیگر فیلم‌های دهه‌ی ۸۰ در ژانر وحشت و اکشن بزرگ شدم… یکی از دوستان تهیه‌کننده‌ام مرا با این پروژه آشنا کرد و هر دو عاشقش شدیم. کارمان را بر روی آن شروع کردیم و نیک را آوردیم، او هم عاشق پروژه شد، متوجه هدف هنری ما شد و توسعه ادامه پیدا کرد.»

«اسکرین‌میدیا فیلمز» فیلم «سرزمین عجایب ویلی» که عنوانی ۸۹ دقیقه‌ای خواهد بود را جمعه ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ همزمان در سالن‌های سینما و پلتفرم‌های دیجیتال پخش می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید