news-background
news-background

تریلر Unhinged با بازی «راسل کرو»: اولین فیلمی که پس از چند ماه در سینما اکران می‌شود

مخاطبین از مدت‌ها قبل ۱۷ ژوئیه سال ۲۰۲۰ را در تقویم‌های خود برای فیلم «باور» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) «کریستفر نولان» علامت‌گذاری کرده‌اند که قرار است در تمامی سینما‌های زنجیره‌ای آمریکا اکران شود. اما کسی انتظار نداشت که «راسل کرو» با فیلم جدیدی به نام «مختل» (دانلود فیلم Unhinged با لینک مستقیم) از راه برسد و دو هفته زودتر از «باور» روی پرده برود. جدیدترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کرو چنان که از تریلر فیلم دیده می‌شود، نقش مردی را بازی می‌کند که وقتی یک زن دستش را از روی بوق خودرو برنمی‌دارد و از او سبقت می‌گیرد کمی برمی‌آشوبد. مرد سپس به خودروی زن نزدیک می‌شود و درخواست عذرخواهی می‌کند. اما زن زیر بار نمی‌رود و مرد را خشمگین‌تر می‌سازد. این فیلم درواقع اولین اثر سینمایی بلندی خواهد بود که پس از تعطیلی هالیوود به دنبال شیوع ویروس کرونا در ماه مارس، روی پرده می‌رود. هرچند تأثیر این فیلم به اندازه‌ی «باور» نولان نخواهد بود اما فیلم جدید «راسل کرو» پیش از فیلم پرخرج نولان در سالن‌های سینما اکران می‌شود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

در این تریلر روانشناسانه، کرو برنده‌ی اسکار در مقابل «کارن پیستوریوس»، «گابریل بیتمن»، «جیمی سیمپسون» و «آستین پی. مک‌کنزی» بازی می‌کند. «مختل» توسط «دریک بورت» کارگردانی شده که پیش‌تر فیلم‌های «خیال‌باف آمریکایی» (دانلود فیلم American Dreamer با لینک مستقیم) و «شهر لندن» (دانلود فیلم London Town با لینک مستقیم) را در کارنامه داشته است. او در سال ۲۰۰۹ اولین فیلمش را تحت عنوان «جونزها» (دانلود فیلم Joneses با لینک مستقیم) کارگردانی کرد.

«مختل» قرار است ۱ ژوئیه (۱۱ تیر ماه ۱۳۹۹) امسال در آمریکا اکران شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۰۴

دوستان شما تریلری تو این صفحه میبینید که من نمیبینم؟! فقط عکسه

نمایش اسپویل
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۴۲

اضافه شد.

نمایش اسپویل