news-background
news-background

تریلر Uncut Gems: نقش متفاوت «آدام سندلر» در فیلم مدعی اسکار برادران سفدی

«آدام سندلر» با بازی در تریلر جنایی جدید برادران سفدی بهترین نقدهای دوران بازیگری‌ خود را دریافت کرده است.

«آدام سندلر» پس از بازی در کمدی «معمای قتل» (Murder Mystery) نت‌فلیکس در تابستان گذشته، دسامبر امسال با فیلمی که بهترین نمایش دوران بازیگری او توصیف شده به سینما بازخواهد گشت.

سندلر در تریلر جنایی «الماس تراش‌نخورده» (Uncut Gems) اثر جدید جاش و بنی سفدی، فیملسازان مستقل نقش اصلی را برعهده گرفته. این زوج کارگردان، با بازی‌های درخشانی که بازیگران خود می‌گیرند شناخته می‌شوند، نگاه کنید به بازی «آریل هلمز» در «خدا بهتر می‌داند» (Heaven Knows What) و «رابرت پتینسون» در «اوقات خوش»، و به نظر می‌رسد که سندلر هم در «الماس تراش‌نخورده» از این قاعده مستثنی نیست.

داستان فیلم در مورد «هاوارد رتنر» با بازی سندلر است، یک جواهرفروش نیویورکی جذاب که همیشه جاه‌طلبانه فکر می‌کند. او که با شرط‌بندی زندگی خود را تا مرز فروپاشی پیش برده، باید تلاش کند خانواده و شغل‌اش را حفظ کند. منتقدین پس از نمایش فیلم در تورنتو آن را یک تریلر به‌شدت هیجان‌آور خواندند با بازی درخشانی از سندلر.

بازیگران نقش‌های مکمل فیلم شامل «لاکیث استنفیلد»، «ایدینا منزل»، «جاد هرش»، «اریک بوگوسیان»، «کوین گارنت» بسکتبالیست، و «ویکند» می‌شوند. نقش سندلر در این فیلم یادآور شخصیتی است که او در «عشق گیج» به کاگردانی «پل توماس اندرسون» ایفا کرد، نمایشی که اغلب منتقدین بهترین بازی او دانسته بودند. اکنون «الماس تراش‌نخورده» اکنون به این فهرست افزوده خواهد شد. این فیلم به همراه «فانوس دریایی» به کارگردانی «رابرت اگرز» و بازی «رابرت پتینسون» و «ویلم دافو» یکی از عناوین مدعی اسکار استودیوی A24 در فصل اهدای جوایز پیش رو است.

استودیوی A24 فیلم «الماس تراش‌نخورده» را ۱۳ دسامبر (جمعه، ۲۲ آذر ۱۳۹۸) در آمریکا اکران می‌کند. اولین تریلر فیلم را از این صفحه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ مهر ۱۳۹۸ ۲۳:۰۴

از گریم آدام سندلر خوشم اومد. میبینمش.

نمایش اسپویل