news-background
news-background

تریلر Two Weeks To Live: مأموریت مرگ‌بار «میزی ویلیامز» در HBO Max

شبکه‌ی HBO Max برای رسیدن به سطح رقبا در تولید عناوین اریجینال دست به هر کاری می‌زند. اگر لازم بداند حتی سریال‌های بریتانیایی را برمی‌دارد و آنان را به عنوان سریال اریجینال تحویل می‌دهد، همان‌گونه که با «دو هفته برای زندگی» (دانلود سریال Two Weeks to Live با لینک مستقیم) کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این مینی‌سریال که تریلر آن به تازگی منتشر شده، داستانی در مورد یک زن جوان روایت می‌کند که مادرش پس از به قتل رسیدن پدر، او را در پناهگاهی مخفی کرده. پس از تلاش‌های بسیار، دختر جوان سرانجام موفق به فرار می‌شود و به دنیای واقعی قدم می‌گذارد، جایی که با دو غریبه برخورد می‌کند و به کمک آن‌ها برای یافتن قاتل پدرش نقشه می‌کشد.

«دو هفته برای زندگی» با این حال یک سریال اریجینال برای HBO Max نیست. این سریال پیش‌تر از شبکه‌های بریتانیایی روی ایر رفته و به زودی از طریق این شبکه در اختیار مخاطبین جهانی قرار می‌گیرد. این تاکتیک سال‌هاست که توسط نت‌فلیکس اتخاذ می‌شود.

«میزی ویلیامز» ستاره‌ی «بازی تاج‌وتخت» (دانلود سریال Game of Thrones با لینک مستقیم) و «شیان کلیفورد» ستاره‌ی «فلیبگ» (Fleabag) بازیگران این مینی‌سریال خواهند بود.

«دو هفته برای زندگی» از شبکه‌ی Sky بریتانیا روی ایر رفته و از ۵ نوامبر به HBO Max می‌آید.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید