news-background
news-background

تریلر The World to Come: ونسا کربی و کاترین واترستون در یک درام همجنسگرایانه

 

درام تاریخی و همجنسگرایانه‌ی «مونا فستوولد» در جشنواره فیلم ونیز اکران شده است.

 

«ونسا کربی» و «کاترین واترستون» در فیلم درام رمانتیک و همجنسگرایانه «دنیایی که می‌آید» (The World to Come) به کارگردانی «مونا فستوولد» که در جشنواره‌ی فیلم ونیز اکران شده بود، سرانجام آماده‌ی نمایش در آمریکاست. این فیلم که «کیسی افلک» و «کریستفر ابوت» هم در آن نقش‌های مکملی ایفا کرده‌اند، به صورت مجازی در جشنواره‌ی فیلم ساندنس روی پرده می‌رود و سپس از ۱۲ فوریه توسط بلیکر استریت به نمایش عمومی درمی‌آید. تاریخ ۲ مارس نیز برای انتشار فیلم در پلتفرم‌های دیجیتال تعیین شده است.

داستان «دنیایی که می‌آید» در قرن نوزدهم و جایی در شرق ایالات متحده روی می‌دهد. واترستون نقش ابیگیل عزادار را بازی می‌کند که با همسرش دایر با بازی افلک روزگار می‌گذراند. او به زنی به نام تالی با بازی کربی دل می‌بندد که خود همسری سلطه‌جو به نام فینی با بازی ابوت دارد.

فیلم فستوولد از داستانی نوشته‌ی «جیم شپرد» اقتباس شده است و فیلمنامه‌ی آن توسط «ران هانسن» و شپرد به نگارش درآمده است. «دنیل بلومبرگ» آهنگساز و «آندری شمتوف» فیلمبردار «دنیایی که می‌آید» بوده‌اند.

فستوولد در جشنواره ونیز در مورد این فیلم گفت: «این دو شخصیت زنانی معمولی‌اند. در داستان آن‌ها هیچ چیز ویژه‌ای وجود ندارد: ملاقات می‌کنند، به یکدیگر علاقه‌مند و سپس عاشق می‌شوند.» او اضافه می‌کند که در عین حال رابطه‌ی آن‌ها زیبایی نابی دارد که پیش‌تر در داستانی ندیده است.

«دنیایی که می‌آید» ۲ مارس در پلتفرم‌های دیجیتال پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید