news-background
news-background

تریلر The War With Grandpa: نبرد «رابرت دنیرو» با یک کودک

«رابرت دنیرو» در اولین تریلر «جنگ با پدربزرگ» (دانلود فیلم The War With Grandpa با لینک مستقیم) نقش مرد سالخورده‌ای را بازی می‌کند که باید با یک حقیقت مواجه شود: او دیگر نمی‌تواند کارهایی که در گذشته انجام می‌داده را انجام دهد. از این رو، تصمیم می‌گیرد با دخترش و در کنار اعضای خانواده‌ی او زندگی کند. اما وقتی پیرمرد اتاق نوه‌اش را به تصرف خود در می‌آورد، پسر جوان می‌خواهد انتقام بگیرد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

دیگر بازیگران فیلم در کنار دنیرو، «کریستفر واکن»، «اوما تورمن»، «لورا مارانو»، «اوکس فگلی»، «راب ریگل»، «جین سیمور» و «چیچ مارین» خواهند بود. «جنگ با پدربزرگ» توسط «تیم هیل» کارگردانی شده که پیش‌تر فیلم‌های خانوادگی «گارفیلد ۲» (دانلود فیلم Garfield: A Tail of Two Kitties با لینک مستقیم) و «آلوین و سنجاب‌ها» (دانلود فیلم Alvin and the Chipmunks با لینک مستقیم) را ساخته است. آخرین فیلم او «فیلم باب‌اسفنجی: اسفنجی در حال فرار» (دانلود فیلم The SpongeBob Movie: Sponge On The Run با لینک مستقیم)‌ پارامونت خواهد بود که به زودی منتشر خواهد شد.

«جنگ با پدربزرگ» که اقتباسی است از کتابی به همین نام نوشته‌ی «رابرت کیمل اسمیت»، قرار بود فوریه سال ۲۰۱۸ اکران شود، با ورشکستگی کمپانی پخش‌کننده‌ی واینستین، تاریخ عرضه‌ی آن به ۹ اکتبر (۱۹ مهر ماه ۱۳۹۹) توسط «استودیوهای ۱۰۱» موکول شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۰۰

نقش متفاوتی برای اقای رابرت دنیرو ی عزیزه تریلر فیلم هم نوید فیلم خانوادگی خوبی میده قطعا بخاطر اقای رابرت دنیرو منتظر این فیلم هستم

نمایش اسپویل