news-background
news-background

تریلر The Third Day: «جود لا» گرفتار در جزیره‌ای اسرارآمیز

کمپانی تئاتر «پانچ‌درانک» با همکاری «جود لا» و «نایومی هریس» یک تریلر جذاب برای تلویزیون ساخته است.

گرفتار شدن در یک جزیره تا همین چند هفته قبل ممکن بود چندان ناخوشایند به نظر نرسد، اما حالا که دنیا به یک بیماری واگیردار مبتلا گشته، این موضوع می‌تواند به تشویش بینجامد. دست کم، این حسی است که در اولین تریلر «روز سوم» (دانلود سریال The Third Day با لینک مستقیم) شبکه‌ی HBO با بازی «جود لا» و «نایومی هریس» موج می‌زند. تریلر با نماهایی دیدنی از جاده‌ای غوطه‌ور در آب و چهره‌ی لا در کنار آتش آغاز می‌شود.

این مینی‌سریال به دو بخش تقسیم شده: تابستان و زمستان. در تابستان یک مرد با بازی «جود لا» به جزیره‌ای اسرارآمیز در بریتانیا سفر می‌کند و با گروهی از افراد برخورد می‌کند که می‌خواهند به هر قیمت از سرزمین‌شان محافظت کنند. در نیمه‌ی دوم یا زمستان، غریبه‌ای با بازی «نایومی هریس» به جزیره می‌آید و به دنبال پاسخی برای پرسش‌هایش است.

علاوه بر لا و هریس، در این سریال شش اپیزودی «پدی کانسیدین» از «بیگانه» (The Outsider) هم نقش‌آفرینی می‌کند. او سال گذشته در نمایش برنده‌ی تونی «فریمن» (The Ferryman) ظاهر شد. دیگر بازیگران «روز سوم» شامل «امیلی واتسون»، «کاترین واترستون»، «جان داگلیش» و «فرایا آلن» می‌شوند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«فلیکس بارت» و «دنیس کلی» نویسندگان این سریال بوده‌اند که محصول مشترک HBO و Sky است. بخش «تابستان» توسط کلی نوشته شده و «مارک ماندن» آن را کارگردانی کرده است. در حالی که «زمستان» را کلی به همراه «کیت دوال» و «دین اولاکلین» به نگارش درآمده و «فیلیپا لوتروپ» آن را کارگردانی کرده است. بارت، کلی و «جرمی کلاینر» تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال بوده‌اند.

کلی بیشتر با نویسندگی سیت‌-کام بریتانیایی «کشیدن» (Pulling) برای BBC Three شناخته می‌شود و سابقه‌ی همکاری در «موزیکال ماتیلدا» (Matilda the Musical) و «یوتوپیا» (Utopia) را دارد. بارت کارگردان هنری کمپانی تئاتر «پانچ‌درانک» است و نمایش بین‌المللی «خواب کافی‌ست» (Sleep No More) را ساخته است.

شبکه‌ی HBO «روز سوم» را ۱۱ می (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) پخش می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید