news-background
news-background

تریلر The Tax Collector: بازگشت «دیوید آیر» به ژانر جنایی با «شیا لابوف»

«دیوید آیر» پس از «جوخه‌ی انتحار» و «درخشان» بار دیگر به ساخت فیلم جنایی روی آورده است.

«دیوید آیر» پس از کارگردانی دو فیلم پرخرج «جوخه‌ی انتحار» (دانلود فیلم Suicide Squad با لینک مستقیم) برای برادران وارنر و «درخشان» (دانلود فیلم Bright با لینک مستقیم) برای نت‌فلیکس، با فیلم «خراجگیر» (دانلود فیلم The Tax Collector با لینک مستقیم) به ژانر درام‌های جنایی خونین بازگشته‌ است. «آر‌ال‌جی‌ای فیلمز» این فیلم را در ماه آگست و دو سال پس از پایان فیلمبرداری در تابستان سال ۲۰۱۸ عرضه می‌کند. در این فیلم آیر بار دیگر با «شیا لابوف» همکاری کرده که به تازگی با «پسر عزیز» (دانلود فیلم Honey Boy با لینک مستقیم) نقدهای مثبتی گرفته است. لابوف در این فیلم مقابل «بابی سوتو»، «سینتیا کارمونا» و «جورج لوپز» بازی می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان فیلم در مورد دیوید با بازی سوتو و کریپر با بازی لابوف به عنوان «خراجگیر» است که برای سردسته‌ی یک گروه جنایتکار به نام «جادوگر» کار می‌کنند. وقتی رقبای قدیمی «جادوگر» از مکزیک به لس‌آنجلس می‌آیند، دیوید باید از چیزی که بیشتر برایش اهمیت دارد محافظت کند: خانواده.

آیر در ابتدای سال ۲۰۲۰ در مصاحبه با «اسلش‌فیلم» گفته بود که با «خراجگیر» به فضای خشن اولین فیلم‌هایش یعنی «سلاطین خیابانی» (دانلود فیلم Street Kings با لینک مستقیم) و «دوران سخت» (دانلود فیلم Harsh Times با لینک مستقیم) بازگشته است. آیر از لابوف که در «خشم» (دانلود فیلم Fury با لینک مستقیم) با او همکاری کرده بود نیز ستایش کرد. آن فیلم در سال ۲۰۱۴ بیش از ۲۱۱ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

آیر در مورد لابوف می‌گوید: «او یکی از بهترین بازیگرانی است که با آن‌ها کار کرده‌ام، و او جسم و روح خود را بیش از همه به نقش متعهد می‌کند. برای فیلم «خشم» یکی از دندان‌هایش را کشید و برای «خراجگیر» تمام سینه‌اش را خالکوبی کرد. بنابراین او برای نقش کم نمی‌گذارد و من بازیگری که تا این حد متعهد باشد ندیده‌ام.»

«خراجگیر» اولین فیلم بلند آیر پس از «درخشان» با بازی «ویل اسمیت» است که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. او تهیه‌کننده‌ی فیلم «پرندگان شکاری» (دانلود فیلم Birds of Prey با لینک مستقیم) به عنوان اسپین‌آف «جوخه‌ی انتحار» بود.

«آر‌ال‌جی‌ای فیلمز» فیلم «خراجگیر» را ۷ آگست (۱۷ مرداد ماه ۱۳۹۹) در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید