news-background
news-background

تریلر The Souvenir Part II: خاطرات «جوانا هاگ» از مرگ

«آنر سویینتون» در دنباله «یادگار» نقش فیلمساز داغدیده را تکرار کرده است.

 

اولین تریلر فیلم «یادگار قسمت ۲» (The Souvenir Part II) که در جشنواره‌های کن و نیویورک با استقبال منتقدین همراه بود منتشر شد. داستان این دنباله از جایی آغاز می‌شود که قسمت اول به پایان رسیده بود و جولی با بازی «آنر سویینتون» در حال بند زدن یک رابطه در هم شکسته است. «تیلدا سویینتون» مادر واقعی آنر نقش مادر شخصیت جولیا را در فیلم بازی کرده است.

دیگر بازیگران فیلم «چارلی هیتون»، «هریس دیکینسون»، «ریچارد آیوادی»، «جو آلوین»، و «آریان لابد» بوده‌اند. «تام برک» در صحنه‌های فلش‌بک نقش آنتونی معشوق سابق جولی را بازی می‌کند.

هاگ در جلسه پرسش و پاسخی که پس از نمایش فیلم در کن برگزار شد گفته بود: «همیشه قرار بود یک اثر در قالب دو فیلم باشد.» او فاش می‌کند که می‌خواسته این داستان را چندین سال قبل بر اساس رابطه رمانتیک دوران جوانی خود بسازد، اما ناموفق بوده چرا که دوست پسر سابقش را کاملاً درک نمی‌کرده است: «به آرامی شروع کردم به درک کردن، می‌توانستم از زاویه دید خودم بسازمش. دو قسمت فیلم باید همزیستی داشته باشند. وجود یکی بدون دیگری ممکن نیست. نمی‌توان داستان را با قسمت اول و مردی که کم و بیش زن جوانی را فریب می‌دهد و جایگاهش را می‌گیرد به پایان برسانیم. این زن باید جایگاهش را پس بگیرد، بنابراین «قسمت دوم» ضروری بود.»

استودیوی A24 فیلم «یادگار قسمت ۲» را ۲۹ اکتبر اکران می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید