news-background
news-background

تریلر The Plot Against America: دیوید سیمون انتخابات ریاست جمهوری را بازآفرینی می‌کند

این سریال شش اپیزودی بر اساس رمانی نوشته‌ی «فیلیپ راث» و با تهیه‌کنندگی «دیوید سیمون» و «اد برنز» ساخته می‌شود.

شبکه‌ی HBO اولین تریلر مینی‌سریال «توطئه علیه آمریکا» (دانلود سریال The Plot Against America با لینک مستقیم) را که ماه مارس آینده پخش می‌شود منتشر کرد. این سریال از رمانی پیش‌گویانه‌ی «توطئه علیه آمریکا» نوشته‌ی «فیلیپ راث» اقتباس شده و داستانی در مورد نسخه‌ی دیگری از کشور آمریکا روایت می‌کند که در آن ایالات متحده در جنگ جهانی دوم به فاشیسم گرایش پیدا می‌کند. داستان از نگاه یک خانواده‌ی یهودی از طبقه‌ی کارگر بازگو می‌شود و «چارلز لیندبرگ» پوپولیست و بیگانه‌هراس با بازی «بن کول» برای ریاست جمهوری آمریکا رقابت می‌کند.

دیگر بازیگران سریال «زوئی کازان»، «مورگان اسپکتور»، «وایونا رایدر» و «جان تورتورو» خواهند بود. این مینی‌سریال توسط «دیوید سیمون» و «اد برنز» خالقان سریال «شنود» (دانلود سریال The Wire با لینک مستقیم) تهیه می‌شود.

تریلر تنها بر منازعاتی که با به روی کار آمدن لیندبرگ شکل می‌گیرد اکتفا نمی‌کند. داستان مینی‌سریال همچون رمان، شخصیت «هرمان لوین» با بازی اسپکتر را دنبال می‌کند که معتقد است مردم آمریکا سرانجام متوجه خواهند شد که لیندبرگ چگونه فردی است. نقش همسر هرمان را کازان بازی می‌کند.

همچنانکه خانواده‌ی لوین خود را برای بدترین شرایط آماده می‌کنند، «ربی لایونل بنگلزدورف» محافظه‌کار با بازی تورتورو و همسرش «اولین فینکل» با بازی رایدر سعی می‌کنند ترس مردم از هرمان را فرونشانند. اولین تأکید می‌کند که لیندبرگ یک قهرمان است و بنگلزدورف در موردش می‌گوید: «او انسان شروری نیست، به هیچ‌وجه نیست.»

سایمون و برنز اگرچه به دهه‌ی ۱۹۴۰ سفر کرده‌اند اما داستانی روایت می‌کنند که شباهت‌های زیادی به امروز دارد. «توطئه علیه آمریکا» ۱۶ مارس ۲۰۲۰ (۲۶ اسفند ماه ۱۳۹۸) از شبکه‌ی HBO پخش می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید