news-background
news-background

تریلر The One And Only Ivan: دوستی «برایان کرانستون» با یک گوریل

استودیوها برای عرضه‌ی فیلم‌هایی که امکان اکران در سالن‌های سینما را ندارند به سرویس‌های استریمینگ روی آورده‌اند. مشخصاً دیزنی از این روش عرضه استقبال کرده و تاکنون فیلم‌ «آرتمیس فاول» (دانلود فیلم Artemis Fowl با لینک مستقیم) به کارگردانی «کنت برانا» را بدون اکران در سالن‌های نمایش به دیزنی+ آورده است. این استودیو حالا قرار است همین استراتژی را برای «ایوان تک و تنها» (دانلود فیلم The One and Only Ivan با لینک مستقیم) در پیش بگیرد و آن را یک راست راهی دیزنی+ کند.

«ایوان» در این فیلم یک گوریل ۴۰۰ پوندی است که از جنگل جایی که او را به دام انداختند خاطرات زیادی به یاد نمی‌آورد، اما وقتی یک بچه فیل به نام «روبی» از راه می‌رسد، احساسات عمیقی در او به قلیان درمی‌آید. «ربی» به تازگی از خانواده‌اش جدا شده و به همین علت حیات خود را زیر سؤال می‌برد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

اقتباس از کتاب پرفروش «کاترین اپل‌گیت» به شمار کثیری از عناوینی می‌پیوندد که به جای سینما در سرویس‌های دیجیتال عرضه‌ی محتوا عرضه شدند. «تور جهانی ترول‌ها» (دانلود فیلم Trolls World Tour با لینک مستقیم) یونیورسال اولین فیلمی بود که این راه را برگزید و در ماه آوریل منتشر شد.

«سم راک‌ول»، «انجلینا جولی»، «دنی دویتو»، «هلن میرن»، «بروکلین پرنس»، «رامون رودریگز»، «آریانا گرین‌بلات»، «چاکا خان»، «مایک وایت»، «ران فانچز»، «فیلیپا سو» و «برایان کرانستون» از جمله بازیگران و صداپیشگان فیلم «ایوان تک و تنها» خواهند بود.

در فیلم هم از تصاویر خلق شده با گرافیک رایانه‌ای و هم لایو-اکشن استفاده شده است. «تیا شاروک» کارگردان فیلم است و «مایک وایت» نویسنده‌ی «مدرسه‌ی راک» (دانلود فیلم School of Rock با لینک مستقیم) فیلمنامه‌ی آن را به نگارش درآورده است.

«ایوان تک و تنها» ۲۱ آگست (۱ شهریور ماه ۱۳۹۹) در از طریق دیزنی+ منتشر خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید